• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Verslui norint būti sėkmingu, svarbu jausti rinkos pulsą, prisitaikyti prie kintančių sąlygų, o pokyčių epicentre – atliepti klientų poreikius. Būtent pokyčiai pastaraisiais metais naudotų automobilių rinką veda pirmyn.


Verslui norint būti sėkmingu, svarbu jausti rinkos pulsą, prisitaikyti prie kintančių sąlygų, o pokyčių epicentre – atliepti klientų poreikius. Būtent pokyčiai pastaraisiais metais naudotų automobilių rinką veda pirmyn.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip keičiasi naudotų automobilių verslas pasakoja sparčiausiai augančios naudotų automobilių prekybos įmonių grupės Baltijos šalyse „Longo Group“ įkūrėjas ir vadovas Edgars Cērps.

REKLAMA

Startuolio padiktuoti standartai


Pasak „Longo Group“ įkūrėjo ir valdybos pirmininko E. Cērps, naudotų automobilių prekybos modelis po truputį keičiasi. 


„Prekybos naudotais automobiliai rinka plačiąja prasme dar nėra visai skaidri, vis dar didesnė dalis prekiautojų yra šešėlyje, tačiau sertifikuotų pardavėjų veikla šią rinką skaidrina iš esmės. Dėka gebėjimo konkuruoti pasiūlant klientams tai, ko nesiūlo pavieniai prekeiviai, keičiasi ir pati rinka, ir žmonių supratimas kur ir kaip geriausia įsigyti naudotą automobilį. Taip laimi visi – ir pirkėjas, kuris gauna visas garantijas, ir valstybė, kurioje veikiama, nes sumokami visi mokesčiai“, – sako jis.

REKLAMA
REKLAMA

Naujus kokybės standartus naudotų automobilių rinkoje diktuojančio verslo įkūrėjo E. Cērps teigimu, sukurti patikimą įvaizdį tokioje pramonės šakoje kaip mažmeninė prekyba naudotais automobiliais nėra lengva, tačiau, remiantis praktika – įmanoma.


Jaguar XE
Jaguar XE

„Neretai naudotų automobilių rinkoje jaučiamės tarsi startuoliai, kurie šią veiklą pradėjo mažais žingsniais, tačiau šiai dienai Baltijos šalyse ir Lenkijoje „Longo“ sparčiai mezga tvirtus pasitikėjimo, su skirtingus poreikius turinčiais klientais, saitus“, – pažymi jis ir priduria, kad šiose šalyse, per pastaruosius veiklos vykdymo metus, bendrovė yra pardavusi virš 13 tūkst. automobilių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

E. Cērps pastebi, kad sparčiai tobulėjančios naudotų automobilių rinkos akivaizdoje, pirkėjai nori būti užtikrinti, kad įsigyjamas automobilis yra kokybiškas, patikimas ir saugus. Be viso to, jį parduoda sertifikuotas pardavėjas, galintis pasiūlyti atitinkamai kokybišką patikrą praėjusius naudotus automobilius, su reikiamais dokumentais, sąskaitomis faktūromis bei popardaviminėmis garantijomis.

REKLAMA

Jis taip pat pažymi verslo prisitaikymo prie kintančių aplinkos sąlygų svarbą. Puikus to pavyzdys – pandemijos laikotarpis, kuomet karantino padiktuotos taisyklės paskatino imtis, dar tuo metu neįprastų verslo plėtojimo galimybių, šį perkeliant į virtualią erdvę.


Honda Accord
Honda Accord

„Pasitelkus alternatyvius sprendimus, sukūrėme tai, ką šiai dienai galime vadinti sėkmingu ir po pandemijos labai aktualiu projektu. Besivystančios naujos tendencijos, susijusios su automobilių rinka, piliečiams leidžia norimą automobilį virtualioje erdvėje ne tik apžiūrėti, rezervuoti, bet ir jį įsigyti neišeinant iš namų“, – sako E. Cērps ir pažymi, jog būtent startuolis „Longo Group“ ir buvo šio, naudotų automobilių įsigijimo modelio, pradininkas Baltijos šalyse.

REKLAMA

Anot naudotų automobilių pardavimų bendrovės įkūrėjo, Baltijos šalyse skaitmeninė „Longo.lt“ platforma, nuo jos veiklos pradžios, susilaukė virš 6,5 mln. realių lankytojų.


Seat Leon ST
Seat Leon ST

Prieinamumą užtikrinanti plėtra


Sertifikuotų naudotų automobilių bendrovės įkūrėjo teigimu, ne mažesnę svarbą, atliepiant pirkėjų poreikius, turi ir stabili pardavimo centrų plėtra. Mat naudotos transporto priemonės besidairantiems vairuotojams yra suteikiamos net kelios, individualius asmenų įnorius atitinkančios, pasirinkimų opcijos: „Šiai dienai pirkėjai automobilį išsirinkti gali tiek fizinio apsilankymo pardavimų centre metu, tiek telefono skambučiu, tiek ir internetinėje svetainėje. Tai pirkėjui suteikia maksimalią pasirinkimo laisvę.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Grupė plėtrą šiuo metu vykdo tiek Baltijos šalyse, tiek ir už jos ribų – Lenkijoje. Lietuvoje, be Vilniaus ir Panevėžio, veikla pradėta vykdyti ir Klaipėdoje. Iš viso „Longo Group“ šiuo metu veikia keturiose šalyse su septyniais filialais, o dvi iš jų veikia pagal unikalią koncepciją – kaip prekybos vietos prekybos centruose, kitaip vadinamomis „showroom“. Pastarasis automobilių pardavimo būdas suteikia klientams galimybę akis į akį pabendrauti su prekybos atstovais, aptarti savo poreikius, rezervuoti bandomuosius automobilius ar užsisakyti transporto priemonę. Bendrovėje iš viso dirba daugiau nei 135 darbuotojai.


Dar vienas svarbus bendrovės augimą 2022 metais užtikrinęs įvykis, anot E. Cērps – praėjusių metų kovo 31 dieną paskelbtas grupės obligacijų įtraukimas į „Nasdaq Baltic First North“ akcijų biržą: „Tai ženkliai padidino investuotojų pasitikėjimą, kas leido aktyviai planuoti strateginę plėtrą.“


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų