REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vilniaus gatvėse dažnai pastebima, kad automobilių vairuotojai nelinkę važiuoti kairiąja žiedinės sankryžos juosta. Balsas.lt domisi, kodėl keliuose vyrauja toks elgesys ir, ar vairuotojai nepažeidžia kelių eismo taisyklių. Kalbiname vairavimo mokyklos „Autologija" instruktorių Kastytį Povilaitį.

Vilniaus gatvėse dažnai pastebima, kad automobilių vairuotojai nelinkę važiuoti kairiąja žiedinės sankryžos juosta. Balsas.lt domisi, kodėl keliuose vyrauja toks elgesys ir, ar vairuotojai nepažeidžia kelių eismo taisyklių. Kalbiname vairavimo mokyklos „Autologija" instruktorių Kastytį Povilaitį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kairiąja eismo juosta galima važiuoti tik ratu. Vilniaus pagrindiniuose žieduose yra taikomas bendras eismo organizavimo principas ir optimaliausia važiuoti vidurine eismo juosta. Šia juosta galima važiuoti ir žiedu, ir bet kuriuo momentu galima išvažiuoti iš žiedo. O kairiąja eismo juosta galima tik suktis ratu ir norint išvažiuoti iš žiedo būtina persirikiuoti į vidurinę eismo juostą, todėl mažai kas ir naudojasi. Ir čia jokios kelių eismo taisyklės nėra pažeidžiamos.

REKLAMA

Iš esmės ta kairiąja eismo juosta važiuoja tie žmonės, kuriems reikia važiuoti iki tolimesnio išvažiavimo – trečio ar ketvirto. Ir tie, kurie nenori stovėti prie kiekvieno žiedinės sankryžos išvažiavimo, nes išvažiuojant iš vidurinės eismo juostos dažniausiai būna pėsčiųjų perėjos, ten reikia sustoti, todėl geriausia žiedu sukti kairiąja eismo juosta – greičiau ir patogiau. O norint išvažiuoti iš žiedo persirikiuoti į vidurinę eismo juostą.

Visgi, dažniausiai kairiąja juosta naudojasi tie, kurie geriau moka manevruoti sraute, turi daugiau vairavimo įgūdžių – jie greičiau pravažiuoja žiedu ir jiems netenka stovėti ties kiekvienu išvažiavimu", – sako vairavimo instruktorius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų