go vilnius

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „go vilnius“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „go vilnius“.

Paskelbė, kiek uždirba skandalingą reklamą sukūrę „Go Vilnius“ darbuotojai

Oficiali Vilniaus miesto plėtros agentūra „Go Vilnius“ tinklalapyje pateikia informaciją ir apie tai, kokius atlyginimus moka savo darbuotojams. Vis dėlto ne atlyginimų dydis privertė kilstelėti antakį, o tai, kad agentūroje dirba praktiškai vien tik vadovai. Agentūroje dirba 56 darbuotojai – beveik visi vadovai Šiuo metu VšĮ „Go Vilnius“ dirba 56 darbuotojai rašoma Rekvizitai.lt tinklalapyje. Pasižiūrėkime, kaip išsidėlioja darbuotojai pagal pareigybes.
2024-04-24

Skandalingą Vilniaus reklamą užsakiusios įstaigos vadovei – beveik 10 tūkst. eurų alga

Pastaruoju metu viešoje erdvėje buvo daug diskutuojama apie Vilniaus miesto savivaldybės viešosios įstaigos „Go Vilnius“ užsakytą reklamą. Užsieniečiams skirtame vaizdo klipe esą laužomi sovietiniai stereotipai. Pasirodo, įstaigos vadovai gauna tikrai nemenką darbo užmokestį, kuris kelis kartus viršija šalies vidurkį, taip pat paties Vilniaus mero ar ministrų algas.
2024-04-16

Pirmasis Lietuvos turistas Lucasas apgynė Vilniaus reklamą

Naujoji Vilniaus reklama, pirmiausiai skirta Vakarų Europos gyventojams, tradiciškai daug šurmulio sukėlė namuose. Daugelis nuomonės formuotojų pasipiktino provokuojančiai tiesmuku sovietinio palikimo ar banaliu šiuolaikinės Lietuvos pristatymu. Autoritetingas ir daugelį metų Lietuvoje dirbęs britų žurnalistas Edwardas Lucasas mano, kad ši kritika nėra pelnyta ir paaiškino, kodėl.
2024-04-08

Zvonkus sukūrė Vilniaus reklamos parodiją: dėmesys – bičiuliui Stano

Kompozitorius Deivydas Zvonkus besipiktinančių Vilniaus reklama įkarštyje davė atsaką – sukūrė parodiją, kurią skyrė bičiuliui Stano. Zvonkus Vilniaus reklamos parodija pasidalijo socialiniame tinkle „Facebook“. Reklamoje pasakojama apie jo bičiulį Stano ir pašiepiamos tam tikros jo savybės.
54 2024-04-07

Skandalinga Vilniaus reklama užsieniečių neišgąsdino: „Nuoširdžiai, man patiko“

Socialiniuose tinkluose žaibiškai plintanti naujoji Vilniaus reklama Vakarų Europai padalino lietuvius į dvi dalis. Vieni šią reklamą peikia ir tikina, kad ji žemina visą mūsų tautą. Kiti rėžia, kad lietuviai moka iš savęs pasijuokti, o reklamos poveikis bus milžiniškas. Idėjos autoriai teisinasi, kad tikslas buvo šia reklama žiūrovą šokiruoti ir parodyti, kokie stereotipai vis dar sklando apie Vilnių.

Benkunskas apie naująją Vilniaus reklamą: kaip nedidelio žinomumo miestas turime rinktis drąsias priemones

Vilniaus meras Valdas Benkunskas palankiai vertina dvejopas reakcijas sukėlusią „GoVilnius“ reklaminę miesto kampaniją. Pasak V. Benkunsko, Vilniui, kaip mažesnio žinomumo miestui, reikia išdrįsti rinktis dėmesį atkreipiančias priemones. „Kaip nedidelį žinomumą turizmo rinkoje turintis miestas turime rinktis dėmesį atkreipiančias, drąsias rinkodaros priemones – tam, kad efektyviai toliau griautume apie mus sklandančius stereotipus“, – teigiama Eltai perduotame V. Benkunsko komentare.

Šimašius įvertino naująjį Vilniaus klipą: žinau, kad žmonės stengėsi, bet šį kartą nepavyko

Buvęs Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius neigiamai vertina naująją „GoVilnius“ pristatytą reklaminę sostinės kampaniją. „Vilnius geresnis ne tik už tipo ironiškąją pirmąją jos dalį, bet ir už nuobodžiąją antrąją dalį“, – asmeninėje „Facebook“ paskyroje penktadienį paskelbė politikas. „Nei pirma dalis yra Vilnius – jis niekad toks nebuvo, ir net tokio įvaizdžio neturi. Nei antra dalis yra Vilnius – Vilnius realybėje įdomus, spalvingas ir gyvybingas.

„GoVilniaus“ vadovė sureagavo į kritiką dėl vaizdo klipo apie sostinę: tikslas buvo atkreipti dėmesį šokiruojant

Kritikos sulaukusio naujausio vaizdo klipo apie Vilnių tikslas – atkreipti užsienio auditorijų dėmesį šokiruojant, sako miesto plėtros agentūros „GoVilniaus“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė. „Šios kampanijos tikslas – ne pristatyti Vilnių, bet atkreipti dėmesį šokiruojant“, – LRT televizijai penktadienį teigė D. Aleksandravičienė. Nauja reklamą sukėlė audras Ketvirtadienį „GoVilnius“ miesto plėtros agentūra pristatė naują miesto verslo ir turizmo plėtros kampaniją „Expectations vs.

„Go Vilnius“ kvies JK ir Vokietijos gyventojus laužyti stereotipus apie Vilnių

Lietuvos sostinė kitą savaitę pradeda naują maždaug 0,5 mln. eurų vertės reklamos kampaniją Jungtinėje Karalystėje (JK) ir Vokietijoje bei kvies jų gyventojus sulaužyti stereotipus apie Vilnių.  Nuo balandžio 8 dienos pradedama kampanijos reklama „Expectations vs reality“ Vilnius bandys nusikratyti „buvusios sovietinės šalies“ etiketės.   „Nežino Vilniaus 60 proc. JK ir 40 proc. Vokietijos gyventojų, o iš tų, kurie žino, ketvirtadalis žino tik pavadinimą.

Startuoja nauja „Go Vilnius“ reklamos kampanija: planuojama 25 procentais didinti į sostinę atvykstančių turistų srautą

Naująja reklamos kampanija sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ planuoja 25 procentais didinti turistų, atvykstančių iš Jungtinės Karalystės ir Vokietijos, srautą. Reklamos kampanijos tikslas – Vakaruose keisti Lietuvos, kaip buvusio sovietinio regiono valstybės, įvaizdį.
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų