gfk cr baltic

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „gfk cr baltic“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „gfk cr baltic“.

Šalies miestų įvaizdį kuria prekių ženklai ir vietos verslas

Lietuviai mažesnius savo šalies miestus pažįsta pagal ten įsikūrusias bendroves ir prekių ženklus, o ne pagal miestų istorines vietas ar herbus. Tai parodė Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) užsakymu atliktas rinkos tyrimų bendrovės „GfK CR Baltic“ tyrimas, kuriame 1700 gyventojų turėjo pateikti po vieną žodį ar žodžių junginį, kuris pirmiausia asocijuojasi su tam tikro miesto pavadinimu.
2012-01-30

Kokias įmones Lietuvos gyventojai išrinko socialiai atsakingiausiomis?

Net 57% lietuvių socialiai atsakingiausia įmone įvardijo UAB „Švyturys-Utenos alus“, parodė rinkos tyrimų bendrovės „GfK CR Baltic“ atlikta reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa. Antroje vietoje – bendrovė „Maxima LT“ (39 proc. respondentų), trečioje – „Tele2“ (23 proc.). „Laikytis socialinės atsakomybės principų skatina suvokimas, kad mūsų įmonė veikia ir auga kartu su Lietuvos visuomene ir netgi gamta, nes daugumą žaliavų savo produkcijai perkame gimtame krašte.
2011-07-21

Mažamečio vaiko pirkiniams pusė lietuvių išleidžia mažiau nei 100 litų

Rinkos tyrimų bendrovės „GfK CR Baltic“ gegužę atliktos Lietuvos gyventojų apklausos duomenimis, Tarptautinę vaikų gynimo dieną paminės beveik pusė – 45 proc. – mūsų šalies gyventojų ir tik 12 proc. šios dienos švęsti neketina. Daugiausiai nusiteikusių švęsti Birželio 1-ąją yra Šiaurės Lietuvoje – Panevėžio ir Šiaulių apskrityse – net 60 proc. šiame regione gyvenančių žmonių. Be to, dauguma iš 503 apklaustųjų šiais metais vaikų prekėms išleido didesnę pinigų sumą nei pernai.
2011-06-01

Lietuvių vasaros atostogų ypatumai

Prasidėjęs vasaros atostogų sezonas į kurortus vilioja turtingus užsieniečius, tačiau dauguma lietuvių planuoja ilsėtis namuose. Sako, kai nėra apie ką kalbėtis, kalbama apie orą. Žiniasklaidoje panašiai: visada yra „grojančių“, amžinai „žaliuojančių“ temų, todėl ir vasaros sezono pradžia, atostogos, poilsis ir šilčiausias metų laikotarpis Lietuvoje prikausto daugiau žiniasklaidos bei skaitytojų dėmesį.

Lietuvos pirkėjai: taupytojai ir sumanūs išlaidautojai

Krizės pamokas lietuviai išmoko skirtingai. Vieni ir toliau taupo, kiti tapo reiklesni ir ėmė atidžiau sekti, ką perka. Lietuvos pirkėjai skirtingi Rinkos tyrimų bendrovė „GfK CR Baltic“ atliko tyrimą, per kurį pagal specialią metodologiją visi Lietuvos pirkėjai suskirstyti į segmentus. Šis skirstymas pagrįstas pirkimo įpročius nusakančiais teiginiais: nuo sprendimo pirkti, atsižvelgiant į prekybos centro vietą, iki elgesio parduotuvėje.
2011-05-04

Kas antras lietuvis atostogaus namuose

Tebesitęsiantis sunkmetis verčia lietuvius planuoti kuklesnes atostogas. Balandžio 4-15 dienomis bendrovės „GfK CR Baltic“ atlikta reprezentatyvi apklausa atskleidė, kad dauguma Lietuvos gyventojų atostogas ketina praleisti su šeima, o kasmetiniam poilsiui žada skirti porą savaičių.
2011-05-03

Naujas įrankis rinkodaros tyrimuose – žmogaus akies judesio sekimas

Rinkos tyrimų bendrovė „GfK CR Baltic“ pradėjo taikyti naują reklamos efektyvumo tyrimo metodą, pagrįstą žmogaus akies sekimu – „Eye Tracker“ („Akies seklys“). Didžiausiu objektyvumu pagrįstu tyrimu gaunama tokia statistinė informacija, kuri nepasiekiama kitais tyrimų metodais, nes paaiškina spontaninį žmogaus elgesį ir emocijas. Žmogaus akies judesio sekimas ir analizė dar visai neseniai buvo mokslinė fantastika. Tačiau prieš penkerius metus pasaulyje pradėtas taikyti „Akies seklio“ metodas.
2011-04-14

Labiau nei šeimos ar sveikatos lietuviai nori turto

Svarbiausia lietuviams – turtas, pinigai ir geras gyvenimas. Geros materialinės padėties troškimas lenkia net ir norą būti sveikam ar sukurti šeimą. Tyrimų bendrovės „GfK CR Baltic“ visuomenės nuomonės apklausos metu Lietuvos gyventojai buvo klausiami, kokia yra jų pati didžiausia svajonė. 30 procentų atsakė, kad jų didžiausias noras – turtas, 23 procentai – kad sveikata. Likusieji minėjo tokias svajones kaip kelionės, nuosavas verslas, laimė, mokslai, šeimos sukūrimas, vaikai, anūkai.

Pusė Lietuvos gyventojų geriausia rinktų savo mamą

Pusė (51 proc.) Lietuvos gyventojų geriausia Lietuvos mama išrinktų savo mamą. Tyrimų bendrovės „GfK CR Baltic“ visuomenės nuomonės apklausos metu Lietuvos gyventojai buvo klausiami, už kurią Lietuvos moterį jie atiduotų savo balsą, jei reiktų išrinkti geriausią Lietuvos mamą. Pusė apklaustųjų nedvejodami pasirinko savo mamą, dar 6 proc. minėjo žmoną, močiutę, uošvienę arba kitą artimą moterį. Penktadalis (22 proc.
2009-05-03

Kalėdas švęsime Lietuvoje

Daugiau nei 93 proc. šalies gyventojų per Kalėdų šventes lieka Lietuvoje. Tai parodė rinkos tyrimų kompanijos „GfK CR Baltic“ atlikta apklausa. Pusė Lietuvos gyventojų turės bent jau trumpas Kalėdines atostogas, bet jas praleis Lietuvoje. Kalėdų laisvadienius praleisti su giminėmis, draugais ar sodybose yra linkę 34,3 proc. respondentų. Druskininkus, Palangą bei kitus Lietuvos kurortus atostogoms renkasi 1,1 proc. respondentų, o 13,9 proc. teigė nutarę likti namuose.
2008-12-24
REKLAMA
REKLAMA
Į viršų