Brand Finance

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „Brand Finance“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „Brand Finance“.

„Brand Finance“: didžiųjų pasaulio kompanijų nematerialus turtas per metus brango 8 proc.

Didžiausių pasaulio kompanijų nematerialiojo turto vertė per pastaruosius metus išaugo 8 proc. iki 61,9 trln. JAV dolerių, rodo tarptautinės tyrimų kompanijos „Brand Finance“ naujausi duomenys. Lyderės pagal šį rodiklį titulą išsaugojo „Apple Inc.“ – jos nematerialus turtas per metus brango 17 proc. iki 2,68 trln. dolerių. Į antrąją šio sąrašo eilutę pakilo „Microsoft Corp.“ (augimas 46 proc. iki 2,32 trln. dolerių), laipteliu žemiau nustūmusi „Saudi Aramco“ (3,5 proc. 1,85 trlln.
2023-11-28

Lietuvos prestižo šuolis: padėjo popiežius ir Vilniaus reklama

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per šiemet fiksuoja nemenką šuolį – 25 proc. (iki 60 mlrd. JAV dolerių) – vertingiausių pasaulio valstybių prekės ženklų šimtuke Lietuva pakilo 6 pozicijomis aukštyn į 67-ą vietą ir lenkia kitas Baltijos šalis, praneša „Verslo žinios“ Vertingiausių valstybių prekės ženklų reitingą sudarančios tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Brand Finance“ komunikacijos vadybininkė Sehra Sanvar vardija keletą Lietuvos šalies prekės ženklo vertės kilimo priežasčių: a...
2018-11-09

Kas vertingiausia: olimpiada, „Apple“ ar „Google“?

Olimpiada buvo sumanyta tam, kad visi sportininkai turėtų galimybę parodyti sporto pasiekimus, o dabar ji tapo ne tik didžiausiu sporto renginiu, bet dar ir dideliu verslu, rašo CNN. Olimpinių žaidynių prekės ženklas yra vienas vertingiausių visame pasaulyje, rodo neseniai atliktas tyrimas. Tik nuo Pasaulio futbolo čempionato žiūrimumu atsiliekačios olimpiados – jos prekės ženklo vertė, pasak prekės ženklų vertinimo specialistų „Brand Finance“, siekia kiek daugiau nei 47,5 mlrd.
2012-07-27
Į viršų