belizas

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „belizas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „belizas“.

Iš Belizo į Gvatemalą: atsisveikinimų ir pažinčių diena

Vytaras Radzevičius ir Martynas Starkus juda toliau. Atsisveikinę su Belizu, užsuko atsisveikinti su majais, ir pradėjo pažintį su Gvatemala. „Trumpai tariant, abi sienas pravažiavome kiek daugiau nei per valandą. Belize išvis į mus vos žvilgtelėjo, o Gvatemalos pasienyje turėjome pareigūnui išaiškinti, kodėl visi Veronikos dokumentai yra registruoti ant vieno žmogaus, ją mums pardavė kitas žmogus, o ja važinėja dar trečias veikėjas.
2016-03-13

Belizas, arba kaip mes atradome rojų žemėje

Keliautojai Vytaras Radzevičius ir Martynas Starkus, išgyvenę visus kelionės iš Meksikos sunkumus ir pasienio iššūkius tikrai nepasigailėjo. Pasiektąjį ir tyrinėjamą Belizą jie netrukus pakrikštijo rojumi. „Ponios ir ponai, tai yra oficialu! Rojus žemėje tikrai egzistuoja ir jis yra Belize, Caye Caulker saloje! Šitą faktą mes atsakingai pareiškiam ir užtvirtinam antspaudu”, - rašo jie. “Žodžiu - tikras atostogų rojus. Paprasti viešbutukai, šiemyniniai restoranėliai, palmės ir jūra.
2016-03-11

Kelionė į Belizą: pasienis ir įgyvendintos svajonės

Keliautojai Vytaras Radzevičius ir Martynas Starkus juda toliau. „Iš Meksikos iššovėme kaip kamštis iš šamapno butelio. Vos spėjome kyštelėti pasieničiui savo pasus, kai šis su Marcelo atrado bendros kalbos apie Argentinos futbolą, ir visas laikas, kurį užgaišome prie Meksikos sienos, buvo skirtas išsiaiškinimui, kas geriau žaidžia - River Plate ar Boca. Dvi minutės, ir mes važiuojame toliau“, - apie kelionės pradžią pasakojo keliautojai. Tiesa, ne viskas klostėsi taip paprastai.
2016-03-10

Pasibaigus euforijai dėl BRICS: kur keliaus investuotojų pinigai

Jimui O’Neillui atsistatydinus iš banko „Goldman Sachs“ fondų valdytojų, pasaulis gali laukti naujo akronimo, kuris pakeistų jau nebepopuliarų jo sukurtą BRICS (Brazilija, Rusija, Indija, Kinija, Pietų Afrika), rašoma portale „Quartz“. Daugelis bandė populiarinti savo kylančių rinkų susivienijimus. Pridedant ir kaitaliojant kombinacijas su Vietnamu, Indonezija, Turkija ar Argentina atsirado VISTA arba CIVETS.
2013-06-26

Belize statybininkai buldozeriu sugriovė majų piramidę

Belizo policija ruošia kriminalinius kaltinimus kelininkams, kurie sunaikino vieną didžiausių šalies majų piramidžių tam, kad jos žvyru užpiltu provincijos kelių duobes. Kaip praneša usatoday.com, vietinė žiniasklaida ir archeologai jau penktadienį užfiksavo, kaip šalies kelininkai buldozeriais ir ekskavatoriais griovė beveik 20 metrų aukščio majų piramidę. Iš nuotraukų matyti, kad piramidės griovimą policijai pavyko sustabdyti jau gerokai per vėlai – nugriauta didžioji dalis majų piramidės.
2013-05-14

L. Adomaitis su gerbėjais įspūdžiais iš kelionės po Belizą ir Meksiką

Dainininkas ir muzikos prodiuseris Linas Adomaitis beveik du mėnesius keliavo ir koncertavo Centrinėje Amerikoje. Šiandien, po ilgos pertraukos muzikantas dalijasi filmuota medžiaga iš įstabios kelionės po Belizą ir Meksiką, kur keliavo drauge su savo žmona Irma. Savo socialinio tinklapio anketoje Linas kreipiasi į draugus ir gerbėjus šiltu laišku: Brangūs draugai, Šis žudančiai geras VIDEO, mane patį verčia pavydėti sau. Susimąstau, kiek gerų žmonių yra pasaulyje.
2013-03-26

Princo Hario viešnagė Lotynų Amerikoje: nuotraukos iš asmeninio tinklaraščio

Didžiosios Britanijos princas Haris (Harry) pastaruoju metu gerokai surimtėjo ir skandalais bei akibrokštais nebedaro gėdos savo rimtajai karališkajai šeimai. Tačiau visiškai nusiraminti ir tapti santūriu monarchu – vis vien ne jo būdui.
2012-03-17

8 priežastys, kodėl verta apsilankyti Belize

Belizas – maža, tačiau daugybę malonių siurprizų slepianti Centrinės Amerikos valstybė, daugeliui lietuvių kol kas išlieka mažai žinoma. Tiesa, ją bene geriausiai tautiečių tarpe išgarsino fotografo Mariaus Jovaišos išleistas albumas „Heavenly Belize“. „Per pristatymus visų pirma pasakoju apie Lietuvą ir netikėtai atrastą ryšį, kuris sieja mus su Belizo gyventojais. 1958 m. ten buvo nuvykęs garsus lietuvių keliautojas Kazys Pakštas.