• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Žinomi žmonės ruošiasi ekstremaliai žiemai

Riedučiaias mokanti važiuoti G. Gurevičiūtė tikisi išmokti ir čiuožti

Ekstremalusis žiemos sportas ne kiekvienam? Gal ir taip, bet šios sporto šakos mėgėjų gretos Lietuvoje sparčiai auga. Net ir tarp žymių šalies žmonių galima lengvai atrasti adrenalino fanatikų: turbūt nėra tokio ekstremalaus sporto šakos, kurios nebūtų išbandžiusi žavioji Gintarė Gurevičiūtė, o plaukų stilistui Valerijui Gigevičiui ekstremalus sportas net pakeitė požiūrį į gyvenimą. Visai neseniai įsiamžinę į Lietuvą atkeliavusių garsių sportinių prekių ženklų „Quiksilver“ ir „Roxy“ fotosesijoje, šie jaunuoliai žiemą pasitinka pasiryžę priimti naujus ekstremalius iššūkius.

Ekstremalusis žiemos sportas ne kiekvienam? Gal ir taip, bet šios sporto šakos mėgėjų gretos Lietuvoje sparčiai auga. Net ir tarp žymių šalies žmonių galima lengvai atrasti adrenalino fanatikų: turbūt nėra tokio ekstremalaus sporto šakos, kurios nebūtų išbandžiusi žavioji Gintarė Gurevičiūtė, o plaukų stilistui Valerijui Gigevičiui ekstremalus sportas net pakeitė požiūrį į gyvenimą. Visai neseniai įsiamžinę į Lietuvą atkeliavusių garsių sportinių prekių ženklų „Quiksilver“ ir „Roxy“ fotosesijoje, šie jaunuoliai žiemą pasitinka pasiryžę priimti naujus ekstremalius iššūkius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

G. Gurevičiūtė meilę ekstremaliam sportui atsinešė iš šeimos: „Mano tėtis buvo vienas pirmųjų burlenčių sporto atstovų Lietuvoje, laisvalaikį leido nutrūktgalviškai: skraidė parašiutu, žiemą paskui mašiną tampėsi su slidėmis. Su broliu nuo pat mažų dienų pripratome prie tokio gyvenimo būdo: slidinėti pradėjom vos sulaukę 6-erių, vandens slides išbandėme 10-ies, o snieglente čiuožėm 14-mečiai“. Merginai adrenalinas – gyvenimo variklis. Jis sukelia stiprias emocijas, įvairiausius potyrius, dėl kurių ji ir jaučiasi gyvenanti.

REKLAMA

Naujausias iššūkis Gintarei – dailusis čiuožimas. Tai tikriausiai viena iš nedaugelio žiemos sporto šakų, kurių ji dar nėra išmėginusi – net ant figūrinių pačiūžų nėra stovėjusi. Tačiau mergina rami: nuo vaikystės, kaip ir daugelis vaikų, moka važinėti riedučiais. Šią vasarą kasdien jais nuriedėdavo bent 5 km, todėl atsistojusi ant ledo nesijaučia visiška naujokė. Profesionalios trenerės dėka bei savo maksimaliomis ir sunkiomis pastangomis Gintarė tikisi išmokti puikiai čiuožti.

REKLAMA
REKLAMA

Ekstremalių pojūčių nevengiantis Valerij Gigevič neslepia, kad kiekvieną kartą išbandydamas naują sporto šaką išgyvena stiprias emocijas, kurios priverčia susimąstyti net apie gyvenimo prasmę: „Pamenu, užlipau ant uolos, kojos kraujuotos, šokti bijau, draugai iš apačios ragina – kelio atgal nėra. O galvoje baisiausios mintys sukasi, vos per kelias sekundes prabėga begalės vaizdų... Bet susikaupi ir nušoki. Po visko be galo savimi didžiuojiesi – taip, aš tai padariau! Tokių ekstremalių situacijų dėka supranti, koks trapus ir svarbus yra gyvenimas. Pradedi vertinti kiekvieną akimirką praleistą su šeima, draugais, darbe“. Išbandyti žiemos sportą jį pastūmėjo draugai, tačiau dabar jis jau vienas iš tų, kurie organizuoja išvykas kitiems. Pasak V. Gigevič, yra begalė sporto šakų, kurias norėtųsi išbandyti, tačiau tam reikia tik noro ir galimybių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Būtent vedami žiemos sporto keliamų gerų pojūčių, šie du ekstremalaus sporto entuziastai sutiko tapti „Sportland“ tinklo į Lietuvą atvesto išskirtinai ekstremaliam žiemos bei vandens sportui skirto prekės ženklo „Quiksilver“ reklamos veidais. G. Gurevičiūtė tuo net šiek tiek didžiuojasi: „Tai yra visame pasaulyje garsus prekės ženklas, kurio drabužiais rengiasi didžiausios ekstremalaus sporto žvaigždės. Labai džiaugiuosi, kad man teko tokia garbė jiems atstovauti mūsų šalyje. Tai išties patogūs, kokybiški ir stilingi drabužiai“. V. Gigevič teigiamai vertina pagaliau atsiradusią galimybę „Quiksilver“ gaminius įsigyti ne internetu, bet iš realios parduotuvės, kurioje galima pamatuoti patikusį drabužį, pamatyti kaip jis iš tiesų atrodo, gauti profesionalų patarimą.

REKLAMA

Pasak „Sportland“ tinklo vadovo Vlado Korsakovo, į Lietuvą atviliodamas tokius naujus prekės ženklus, kaip „Quiksilver“ bei į aktyvių moterų auditoriją orientuotą „Roxy“, jų tinklas stengsis patenkinti „naujųjų“ – jaunų, dinamiškų ir nuolat ieškančių kažko naujo bei išskirtinio – klientų poreikius.

Tarptautinis prekybos sporto ir laisvalaikio prekėmis tinklas „Sportland“ atstovauja tokiems pasauliniams prekių ženklams, kaip „Nike“, „Converse“, „O'neill“, „Timberland“, „Helly Hansen”, „K2“, „The North Face” ir kt. Šiuo metu Baltijos šalyse veikia 47 prekybos tinklo „Sportland“ parduotuvės, iš jų 12 – Lietuvoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų