Vyrams skirtame mados vakare, kupiname Prancūzijos Rivjeros dvasios, įvaizdžio konsultantė Alvyda Jasilionytė dalinosi klasikinio stiliaus, mados ir vyriško kostiumo etiketo, tendencijų paslaptimis bei ragino nebijoti keisti požiūrį į klasikinį stilių. Su svečiais taip pat bendravo stilistai iš Prancūzijos.
„Kiekvienam vyrui privalu turėti savo spintoje keturis kostiumus: tamsų vakarui ir iškilmingoms progoms, tamsiai mėlyną, pilką, šviesų pilką ar rusvą, juostele ar langeliu, – etiketo taisykles dėsto įvaizdžio konsultantė Alvyda Jasilionytė. – Gyvename geografinėje zonoje, kurioje mūsų garderobo pagrindą turėtų sudaryti drabužiai iš tokių audinių, kurie tiktų visais sezonais: lengva vilna, gabardinas ar flanelė, vilnonis krepas ar žoržetas, vilnos ar medvilnės minkštas, plonas audinys (challis) ir kitos panašios lengvos tekstūros medžiagos.“
G. Drukteinis džiagėsi: „Mūsų išties nelengvame gyvenime, niūriais metų laikais, gali prisiminti, kad egzistuoja paralelinis pasaulis: spalvingas, linksmas, su šėlsmu, okeanu, jachtų kultūra, Pietų Prancūzijos mentalitetu ir estetika, spalvomis. Gera matyti tokias kolekcijas kaip siekiamybę – taip apsirėdęs gali dar labiau pasidžiaugti gyvenimu. Manau, norint, tokią pačią nuotaiką galime susikurti ir Lietuvoje: viskas, ko reikia – truputėlis noro.“
Į mados vakarą susirinkusiems vyrams buvo pristatyta net keletas svarbių vyrams aprangos etiketo taisyklių: vadovo spintoje būtinai turėtų kabėti 5–8 kostiumai, 4–5 įvairaus stiliaus sportiniai švarkai, 6-8 poros kelnių, 5 poros batų, 15–20 kaklaraiščių, 3 megztiniai. Šaltuoju metų sezonu patartina rinktis tamsesnių spalvų, šiltuoju – šviesesnių spalvų drabužius ir prie jų derančius akcentus.
Įvaizdžio konsultantė pataria šiltajam metų sezonui rinktis smėlio, alyvuogių, kreminės, purpurinės, kupranugario vilnos, kakavos, chaki ar raudonos spalvos rūbus ir prie jų derančius akcentus. Pavasario gaivos pojūtis turėtų paliesti ir marškinius – vyrai turėtų patogiai jaustis vilkėdami įvairių pastelinių spalvų, rožinės, alyvinės, ryškios ciklameno, klasikinės mėlynos ar žydros spalvos marškinius. Kasdieniam stiliui tinka neryškiu tonu languoti, dryžuoti ar marginti taškučiais, stilizuoti mažomis gėlėmis motyvai.
Pasak A. Jasilionytės, prancūzų mados ir stiliaus ženklas „Façonnable“ yra vienas iš preciziškiausių, daugiausiai giriamų vyriškų drabužių prekių ženklų pasaulyje. Drabužių ir aksesuarų salono siūlomas garderobas atitinka tai, ką kiekvienas stilingas vyras galėtų įsigyti ir pritaikyti įvairioms progomis. „Tik svarbu išmokti pasirinkti tinkamą drabužių siluetą, spalvą bei audinį ir dėvėti juos atsižvelgiant į einamas pareigas, vietą, laiką ir auditoriją“, – sako įvaizdžio konsultantė.
„Façonnable“ – įkurtas šeštajame dešimtmetyje Jean’o Goldbergo – vienas labiausiai vertinamų tarptautinių vyrų drabužių prekės ženklų, šiuo metu užkariaujantis ir moteriškų drabužių rinką. 2007 m. šį prekės ženklą įsigijus „M1 Group“, „Façonnable“ pradėjo naują, Prancūzijos Rivjeros ir Viduržemio jūros šviesų ir spalvų įkvėptą, erą.