Ant rančos priekalo pasmailintais liežuviais garsėjantys „kaubojai“ tinklalaidėse žada ne tik būti atviri žiūrovui, bet ir pateikti įdomios informacijos bei negirdėtų faktų. „Pirmajame mūsų epizode Saulius pasidalino ką tik nutikusia istorija, kai jo skrydis buvo pertrauktas lėktuvui nusileidus pasipildyti degalų.
Šį nuotykį norėjome papildyti realiais istoriniais faktais - kas nutiko lėktuvams, kai jiems ore pasibaigė degalai. Taip pat, teko bendrauti su komercinių lainerių pilotu, kuris atskleidė kaip lėktuvuose apskaičiuojamos degalų sąnaudos“, – intriguoja G. Vaičikauskas.
Tuo tarpu M. Stasiulis priduria, jog „Radijo rančos“ raiteliams degalai taip greitai nesibaigs: „Spontaniškai gimusi tinklalaidės idėja sulaukė tokio sekėjų palaikymo, kad vos įmanoma išsilaikyti balne. Sulaukėme daugybės palaikančių žinučių ir sveikinimų sujungus jėgas ir talentus prie vieno stalo.
O ką kalbėti apie įspūdingą vaizdo klipą ir paties Virgio Stakėno sukurtą ir įdainuotą garso takelį... Tai įkvepia ir mūsų žirgai tik pasileido bėgti!“
Lietuvos kantri tėvu tituluojamas Virgis Stakėnas nedvejodamas priėmė kvietimą įrašyti M. Stasiulio sukurtą „Radijo rančos“ dainos tekstą ir tai pasufleravo visą reklaminio vaizdo klipo konceptą.
„Pasirinkome kaubojų temą, nes „Radijo rančoje“ ganosi laisvė, juokai, improvizacijos ir gyvos istorijos. Viskas, už ką mus mėgo ir mėgsta klausytojai, žiūrovai ir sekėjai.
Pokalbiai tikrai nebus apie ūkį ir žirgus, tad tikimės sudominti ir iš žiūrovų negauti „Radijo rančos“ logotipe matomų ragų. Didžiuojamės įspūdingu vaizdo klipu ir nukeliame skrybėles prieš kiekvieną mūsų žiūrovą. Didžiulis palaikymas maloniai mus nustebino“, – priduria S. Žvirgždas.
Žodžio meistrai atkreipia dėmesį, jog tinklalaidė išsiskirs tuo, jog joje nebus keiksmažodžių, patyčių ar negatyvo. Tinklalaidėse bus ne tik aptariami kasdienio gyvenimo nutikimai, bet ir aktualūs Lietuvos ir pasaulio įvykiai. Žiūrovai matys daug improvizacijos, taip pat rančoje apsilankys ir netikėtų profesijų svečiai.
Maža to, tinklalaidę bus galima ne tik žiūrėti „Youtube“, bet ir klausyti automobilyje, sportuojant ar paslapčia darbe – kiekvienas „Radijo rančos“ epizodas bus pasiekiamas muzikos ir tinklalaidžių platformoje „Spotify“.
Pirmoje „Radijo rančos“ dalyje žiūrovai išgirs projekto atsiradimo istoriją, pamatys muzikinį sveikinimą, kurį debiuto proga atsiuntė pats Virgis Stakėnas, taip pat išgirs at sakymus į sekėjų klausimus.
„Radijo rančos“ pirmasis epizodas:
Reklaminis „Radijo rančos“ vaizdo klipas:
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!