Dainininkas sako, kad savo produktų liniją su komanda nusprendė išleisti atsižvelgę į auditorijos prašymus: „Dažnai iš gerbėjų girdėjome, kad jie po koncerto norėtų įsigyti ką nors savito ir originalaus – tai, ką parsinešę namo turėtų kaip prisiminimą, kad lankėsi koncerte, klausėsi muzikos ir buvo kartu.“ Atlikėjas džiaugiasi rezultatu ir sako, kad sukurta apranga patogi ir atitinka šiuolaikinės mados kryptį.
Liniją kūrė mados ženklo „Love Yourself by A.M.“ autorė Agota Mašanauskaitė, jau kurį laiką prisidedanti prie atlikėjo vaizdo klipų įvaizdžio. Ji pasakoja, kad viskas prasidėjo nuo logotipo paieškų: „Kai sukūrėme logotipą VB, su Vaidu ir jo prodiuseriu nusprendėme, kad būtų smagu koncertiniame ture visiems grupės nariams vilkėti originalią aprangą su turo simbolika. Taip gimė drabužių linija VB. Tačiau netrukus tapo aišku, kad dar smagiau bus vienijančia simbolika dalytis su Vaido gerbėjais.“
Viziją įgyvendinusios dizainerės teigimu, linija VB kurta labiau ne kaip „gerbėjo uniforma“, įpareigojanti skleisti žinią „Esu Vaido Baumilos fanas“, bet kaip universalūs, lengvai pritaikomi drabužiai. „Galime pastebėti, kad dažnai atlikėjų atributika būna ryški, drabužiai ir aksesuarai pažymimi didelėmis raidėmis.
Norėdama išvengti tokio nepatogumo, funkcionaliai pritaikiau logotipą VB marškinėliams, bluzonams ir kepuraitėms taip, kad būtų patogu ir malonu juos dėvėti kasdien, ne tik Vaido koncertuose“, – šypsosi dizainerė. Gerbėjai linijos VB produkcijos galės rasti butike „Love Yourself by A.M.“, užsisakyti per ženklo facebook'ą ir, žinoma, įsigyti Vaido Baumilos koncertuose.