Londono Hitrou oro uosto penktajame terminale pasimetęs bagažas bus sudegintas, jei nepavyks rasti jo savininkų, rašė šeštadienį laikraštis „The Daily Mail“.
Aviakompanija „British Airways“ neigia šitaip ketinanti atsikratyti kelių tūkstančių lagaminų ir krepšių, susikaupusių sugedus bagažo skirstymo sistemai. Tačiau Italijos kompanija „Onboard Express“, pasirašiusi 5 mln. svarų sterlingų (21,5 mln. litų) vertės kontraktą su BA dėl pasiklydusio bagažo rūšiavimo, patvirtino laikraščio spėliones.
„Visi lagaminai, kurių nepavyksta identifikuoti, siunčiami atgal BA ir vėliau sunaikinami šiukšlių deginimo krosnyje“, - paaiškino „Onboard Express“ darbuotojas. Pasak jo, tokiuose lagaminuose dažniausiai būna nešvarūs skalbiniai, o savininkai, jei vis dėlto atsiranda, gauna kompensaciją.
Kai kuriais vertinimais, Hitrou penktajame terminale, kuris buvo atidarytas šių metų kovo 27 dieną, pasimetė 28 tūkst. bagažo vienetų, nors pati BA atsisako įvardyti tikslų skaičių. Aviakompanijos atstovas pripažino, kad po pusmečio neidentifikuoti lagaminai gali būti parduoti aukcione. BA tvirtina, kad trys ketvirtadaliai pamestų krepšių jau grąžinta savininkams.
Sugedus bagažo skirstymo sistemai ir dėl kitų sutrikimų pirmosiomis naujojo terminalo darbo dienomis teko atšaukti daugiau kaip 700 reisų. Dabar terminalas priima tik vidaus ir kai kuriuos europinius reisus, o skrydžiai didesniais nuotoliais vykdomi iš ketvirtojo terminalo.
Daugiau kaip 50 aviakompanijų, planavusių balandžio pabaigoje perkelti savo reisus į penktąjį terminalą, dabar galės tai padaryti ne anksčiau kaip birželį.