• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ištekėjusi už princo Harry ir tapusi karališkosios šeimos nare, Meghan Markle turėjo ne tik išmokti daugybės naujų dalykų, bet ir atsisakyti senų, pavyzdžiui, pašalinti savo profilius socialiniuose tinkluose. Tačiau praėjus keleriems metams po sutuoktinių pasitraukimo iš karališkųjų pareigų, Sasekso kunigaikštienė nusprendė sugrįžti į socialinius tinklus. 

Ištekėjusi už princo Harry ir tapusi karališkosios šeimos nare, Meghan Markle turėjo ne tik išmokti daugybės naujų dalykų, bet ir atsisakyti senų, pavyzdžiui, pašalinti savo profilius socialiniuose tinkluose. Tačiau praėjus keleriems metams po sutuoktinių pasitraukimo iš karališkųjų pareigų, Sasekso kunigaikštienė nusprendė sugrįžti į socialinius tinklus. 

REKLAMA

Ketvirtadienį, kovo 14-ąją, akyliausi internautai pastebėjo, jog socialiniame tinkle „Instagram“ M. Markle sukūrė naują paskyrą, pavadinimu „American Riviera Orchard“. Tokiu pačiu pavadinimu tą dieną praėjo veikti ir interneto svetainė.

„Instagram“ paskyros biografijoje parašyta: „Meghan, Sasekso kunigaikštienė. Įkurta 2024 m.“

Paviešino ir pirmąją „Instagram“ istoriją

Tą patį vakarą naujoje socialinio tinklo paskyroje buvo paviešinta ir pirmoji „Instagram“ istorija. Joje matyti, kaip Meghan skina gėles ir gamina maistą virtuvėje skambant Nancy Wilson dainai „I Wish You Love“.

REKLAMA
REKLAMA

Atrodo, kad „American Riviera Orchard“ pavadinimas yra užuomina į Santa Barbarą – Kalifornijos miestą, kuriame Meghan gyvena su princu Harry ir dviem jų vaikais: 4 metų sūnumi princu Archie ir 2 metų dukra princese Lilibet.

REKLAMA

Pasak „Travel & Leisure“, Santa Barbara jau daugiau nei 100 metų vadinama „Amerikos Rivjera“ dėl savo vidutinio klimato ir sodraus kraštovaizdžio, taip pat dėl stiprios maisto ir vyno kultūros. 

Logotipe taip pat yra Montecito – rajono, kuriame jie gyvena, pavadinimas.

Tuo pačiu pavadinimu Meghan registravo ir prekės ženklą. Paraiškoje matyti, kad šis prekės ženklas planuoja prekiauti stalo indais, gėrimais, virtuvės reikmenimis ir valgomais skanėstais, pavyzdžiui, želė, uogienėmis, marmeladu ir užtepėlėmis. Prekių ženklo paraiškoje taip pat prašoma patvirtinti kulinarines knygas.

REKLAMA
REKLAMA

Be to, užsiregistravus į laukiančiųjų sąrašą skelbiama, kad galėsite nuolat žinoti apie produktus, jų prieinamumą ir atnaujinimus.

Per kelias dienas M. Markle naujoje socialinio tinklo paskyroje surinko 374 tūkstančius sekėjų. 

Rašė tinklaraštį

2014-2017 m. M. Markle rašė gyvenimo būdo tinklaraštį „The Tig“, kur dalijosi mėgstamiausiais maisto ir kelionių atradimais, taip pat asmeniniais apmąstymais.

Tai yra pirmas Meghan ir princo Harry viešas pasirodymas socialiniuose tinkluose nuo 2020 m., kai pora paskutinį kartą atnaujino savo „Instagram“ puslapį po to, kai pasitraukė kaip dirbantys karališkosios šeimos nariai.

Meghan po sužadėtuvių su princu Harry uždarė savo asmeninius socialinių tinklų profilius, įskaitant 3 mln. sekėjų turintį „Instagram“ puslapį, ir tinklaraštį „The Tig“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų