„Mados infekcijoje“ Lilija Larionova pristatė naująjį prekės ženklą „LYLI“, kuris šiemet spalį jau debiutavo Paryžiuje Carrousel de Louvre vykusioje vienoje žymiausių mados dizaino parodų „Tranoi“.

Paryžiuje pristatyta 2012-ųjų pavasario-vasaros prêt-a-porte kolekcija „(Pro)forma“ specialiai „Mados infekcijai“ buvo papildyta naujais modeliais.

Kolekcija skirta mada besidominčioms modernioms visų amžiaus grupių miestietėms. Joje vyrauja aiškios minimalistinės linijos, atskleidžiamos per konceptualias, šiuolaikiškas architektūrines formas.

„Kolekcijos įvaizdis atkeliavo iš Paryžiuje esančio Mare rajono, – sakė dizainerė, savo stilių apibūdinanti kaip pramoninį postmodernizmą.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų