• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gali būti, kad artimiausiu metu garsūs mados namai visiškai atsisakys kolekcijų pristatymų su Holivudo garsenybėmis ir įtakingiausių stiliaus žurnalų redaktoriais pirmose eilėse.

REKLAMA
REKLAMA

Siekdami pritraukti pirkėjų dėmesį prie savo kolekcijų ir sykiu sumažinti išlaidas, populiariausi "brendai" bėga į internetą.

REKLAMA

Pasak Ralph'o Lauren'o prekės ženklo rinkodaros direktoriaus David'o Lauren'o, naujų drabužių kolekcijų demonstravimas suryja tiek pinigų, kad dauguma mados namų yra tiesiog priversti ieškoti klientų kitais būdais.

Šį rudenį britų dizaineris naująją kolekciją transliavo savo internetiniame puslapyje, o markė "Louis Vuitton" - tinkle "Facebook".

REKLAMA
REKLAMA

Ralph Lauren artimiausiu metu teigia atsisakysiąs tradicinių mados demonstravimų pasirinkdamas internetinius šou.

Gruodžio 11 d. nauja Rugby Ralph'o Lauren'o kolekcija buvo pristatyta virtualiai: užuot demonstravę drabužius ant realaus podiumo, modeliai juos rodė markės nedidelėje būstinėje, o specialistai po to pridėjo videoefektų originaliams vaizdo filmukui sukurti.

Virtualus madų demonstravimas Ralph'ui Lauren'ui kainavo 50 tūkstančių dolerių. Klasikinis mados šou kainuoja maždaug pusantro milijono dolerių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų