Gali būti, kad artimiausiu metu garsūs mados namai visiškai atsisakys kolekcijų pristatymų su Holivudo garsenybėmis ir įtakingiausių stiliaus žurnalų redaktoriais pirmose eilėse.
Siekdami pritraukti pirkėjų dėmesį prie savo kolekcijų ir sykiu sumažinti išlaidas, populiariausi "brendai" bėga į internetą.
Pasak Ralph'o Lauren'o prekės ženklo rinkodaros direktoriaus David'o Lauren'o, naujų drabužių kolekcijų demonstravimas suryja tiek pinigų, kad dauguma mados namų yra tiesiog priversti ieškoti klientų kitais būdais.
Šį rudenį britų dizaineris naująją kolekciją transliavo savo internetiniame puslapyje, o markė "Louis Vuitton" - tinkle "Facebook".
Ralph Lauren artimiausiu metu teigia atsisakysiąs tradicinių mados demonstravimų pasirinkdamas internetinius šou.
Gruodžio 11 d. nauja Rugby Ralph'o Lauren'o kolekcija buvo pristatyta virtualiai: užuot demonstravę drabužius ant realaus podiumo, modeliai juos rodė markės nedidelėje būstinėje, o specialistai po to pridėjo videoefektų originaliams vaizdo filmukui sukurti.
Virtualus madų demonstravimas Ralph'ui Lauren'ui kainavo 50 tūkstančių dolerių. Klasikinis mados šou kainuoja maždaug pusantro milijono dolerių.