Dainą „Dumb ways to die“ („Kvailiausi būdai numirti“) per savaitę peržiūrėjo daugiau 14 milijonų žmonių, bet ji vis dar atsilieka nuo pačių populiariausių vaizdo klipų internete. Tačiau, jei atsižvelgsime į hitui prilygstančią melodiją ir groteskiškus vaizdo klipo herojų atsisveikinimo su gyvybe būdus, galima manyti, kad filmuką peržiūrės dar daug žmonių.
Blogiausia yra tai, kad vaizdo medžiagoje pavaizduoti atvejai, galimas daiktas, vyko realiame gyvenime. Prieš mus pretendentai gauti žinomą Darvino premiją, kuri skiriama patiems beprotiškiausiems žmonėms, savo iniciatyva išbraukusiems save iš žmonijos genofondo dažniausiai kvailu ir net tiesiogine šio žodžio prasme idiotišku būdu.
Ne mažiau įdomus ir tinklalapis, kurį kūrėjai paleido kartu su kampanija. Su nekalta ironija jie praneša: „Atrodytų, gana nemažai žmonių yra pajėgūs suprasti, kad traukiniai yra dideli ir greiti, ir nėra prasmės su jais prasidėti. Bet, gaila, kai kuriems tai nesuprantama“.
Kur kas silpnesnis ir ne toks populiarus panašios kampanijos variantas yra ir Čekijojemirti. 2006 metais savo kampaniją pradėjo Kelių policija. Kaip jai pavyko atkreipti dėmesį į pavojų, slypintį greta bėgių, spręskite patys. Inspekcijos metinėje ataskaitoje sakoma, kad pernai geležinkelyje žuvo 222 žmonės – kai kurie iš jų tiesiog norėjo mirti, puldami po traukiniu.
Čekų kampanijos „Nemąstai – palydėsi savo galvą“ vaizdo klipai: