Keičiasi internetinės televizijos žiūrovų įpročiai

Transliacijų internetu rinka Europoje pernai pasiekė 7,4 milijono vartotojų, rodo žiniasklaidos tyrimų bendrovės „Dataxis“ ataskaita. Vartotojų skaičiaus didėjimas per ketvirtį siekia apie 13 proc., o didžiausias augimas pastebimas sporto ir vaikams skirtų programų segmentuose. „Google“ vartotojų barometro duomenys rodo, kad Lietuvoje 52 proc. vartotojų kasdien žiūri vaizdinį turinį internete.

24

„Google“ pateikiamoje sausio mėnesio ataskaitoje taip pat matyti, kad Lietuvoje turinį įsirašinėja apie penktadalis vartotojų, o daugiau nei ketvirtis namų ūkių naudojasi galimybe pažiūrėti turinį naudojantis „On demand“ paslauga. 29 proc. lietuvių pramogauja žiūrėdami filmus ar sportą per antrą įrenginį, pavyzdžiui telefoną ar planšetę.

„Dataxis“ duomenys rodo, kad 2017 metais sportas buvo pagrindinė vaizdo transliacijų internetu platformų varomoji jėga – ši tendencija ypač būdinga Vakarų Europoje, pavyzdžiui Vokietijoje, Prancūzijoje ar Jungtinėje Karalystėje. Vidutiniškai 25 proc. interneto TV vartotojų yra sportu besidominti auditorija, o Vokietijoje šis skaičius siekia net 35 proc.

REKLAMA

Vaizdo transliacijų internetu platformos „Viaplay“ B2C vadovas Baltijos šalims Mindaugas Gumauskas teigia, kad ši tendencija Baltijos šalyse yra dar stipresnė. „Mes, lietuviai, bei mūsų artimiausi kaimynai estai ir latviai, esame pamišę dėl sporto. Tiesa priešingai populiariam įsitikinimui mėgstame ne tik krepšinį, bet ir boksą, automobilių sportą bei kitas sporto šakas“, – sako M. Gumauskas.

Peržiūrėta per 580 tūkst. valandų sporto

„Viaplay“ vartotojų įpročių analizės duomenys rodo, kad 2017 m. žiūrovai labai daug dėmesio skyrė sporto transliacijoms. Iš daugiau nei 2 milijonų valandų peržiūrėto įvairaus turinio, net 580 tūkst. valandų žiūrovai skyrė būtent sportui.

„45 proc. siūlomo turinio sudarė skirtingos sporto rungtynių transliacijos, likusią dalį – 55 proc. sudarė kitas video turinys – filmai, serialai, dokumentika ir vaikams skirtas turinys. 2016 m. vasarą platforma startavo su 8 tūkst. filmų ir serialų, o 2017 m. žiūrovams papildomai pasiūlėme beveik 1500 pasaulinio garso filmų ar serialų. Populiariausias lietuvių ir latvių pasirinkimas „Viaplay“ platformoje buvo erotinė juosta „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“ (angl. „Fifty Shades of Grey“), Estijoje šis filmas buvo trečioje vietoje. Tačiau atsižvelgdami į sporto transliacijų pomėgio augimą, žiūrovams praėjusiais metais pasiūlėme ir daugiau kaip 1200 skirtingų sporto rungtynių ir jų tiesioginių transliacijų.“, – atskleidžia M. Gumauskas.

Lietuviai išliko ištikimiausiais krepšinio žiūrovais – tarp žiūrimiausių šios sporto šakos programų buvo Eurolygos rungtynės tarp Atėnų „Panathinaikos“ ir Kauno „Žalgirio“ komandų.

(24 nuotr.)
FOTOGALERIJA. „Žalgiris“ - „Panathinaikos“

Latviai palaikė savo herojų

Kaimyninėje Latvijoje „Viaplay“ peržiūrų topų viršūnėje karaliavo boksas. Šių metų sausio pabaigoje vykusi sunkaus svorio kategorijos čempiono boksininko latvio Mairio Briedžio kova su ukrainiečiu Aleksandru Usiku sulaukė didžiausio žiūrovų srauto. „Šios dvikovos transliaciją tiesiogiai stebėjo virš 90 000 žiūrovų, ji tapo žiūrimiausiu sporto įvykiu „Viaplay“ Baltijos šalių platformos istorijoje“, – sako M. Gumauskas.

REKLAMA

Estai prioritetą taip pat skyrė boksui, tačiau didžiausio susidomėjimo tarp visų tiesioginių 2017 m. sporto transliacijų sulaukė legendinė bokso dvikova tarp Floydo Mayweatherio ir Conoro McGregoro. Estai itin aktyviai įsitraukė ir į automobilių sporto transliacijas – didelio žiūrovų dėmesio sulaukė „Formulės 1“ lenktynės (Abu Dabio „Grand Prix“).


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų