• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Socialiniuose tinkluose plinta „Tik Tok“ išgarsėjusios šiaulietės Brigitos Povilionienės istorija apie jos vyresnio amžiaus mamą, kuri per „Tez Tour“ organizuotą ekskursiją buvo palikta kitoje Tenerifės saloje – be daiktų, vaistų ir jokios pagalbos.

Socialiniuose tinkluose plinta „Tik Tok“ išgarsėjusios šiaulietės Brigitos Povilionienės istorija apie jos vyresnio amžiaus mamą, kuri per „Tez Tour“ organizuotą ekskursiją buvo palikta kitoje Tenerifės saloje – be daiktų, vaistų ir jokios pagalbos.

REKLAMA

Anot moters, kelionių organizatoriai parodė visišką abejingumą, o atsakomybės kratėsi tiek „Tez Tour“, tiek kelionę pardavęs „AirGuru“. Incidentas, pasak Brigitos, galėjo baigtis daug blogiau, jei ne vietinių geranoriškumas ir moterų užsispyrimas.

Šia istorija Brigita sutiko pasidalinti ir su naujienų portalo tv3.lt skaitytojais.

Paliko kitoje saloje

„TEZ TOUR Lietuva nebepasitikėsiu gyvenime!!

Mano mama buvo palikta Tenerifės kitoje saloje!!

2025 04 22 mano mama nebeturėjo kaip grįžti naktį iš kitos salos ir turėjo pasilikti svetimoje vietoje be vaistų, be daiktų, be pagalbos.

REKLAMA
REKLAMA

Pradėsiu nuo to, kad mano mama yra vyresnio amžiaus, serganti diabetu, nemoka nei anglų, nei ispanų kalbų, nemoka naudotis „Google“ žemėlapiu ir vertėju.

REKLAMA

Mano mama su drauge per „AirGuru“ įsigijo atostogų kelionę į Tenerifę, pasirodo kai reikėjo sudaryti sutartį dokumentai buvo visi tvarkomi su „TezTour“ – „Airguru“ tik „perpardavinėtojas“.

Nuskridus į Tenerifę ten pasitiko „TezTour“ darbuotoja, nuvežė į viešbutį, ten viską papasakojo, labai maloniai ir iniciatyviai pasiūlė ekskursijų. Kadangi mano mama yra vyresnio amžiaus, ji nekeliauja savarankiškai ir jai labai patogu įsigyti ekskursijas su gidu, nes jis paima iš viešbučio, apvežioja, pasako, kur eiti ir parveža atgal į viešbutį.

REKLAMA
REKLAMA

Už šią, dar tuo metu nežinomą, košmarišką „ekskursiją“ sumokėjo 99 eurus žmogui. Beje, jos keliavo dviese, su drauge, tokia pat kaip mano mama ir amžiumi, ir viskuo. Neskaitant to, kad ekskursijos rytą jas paėmė ne autobusas, o pusę valandos vėlavęs automobilis atvežė tiesiai į uostą.

Ten mama su drauge prisijungė prie visos ekskursinės grupės. Su keltu persikėlė į La Gomeros salą, visa dieną vyko pažintinė ekskursija ir dienos pabaigoje lietuvis gidas davė laisvo laiko ir nurodė vietą ir laiką, kur turės susitikti prieš vykstant jau į uostą perplaukti atgal į pagrindinę salą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Po laisvo laiko mama būdama atsakinga atėjo gal bent 5 min anksčiau, bet atėjus jau iškarto pasidarė neramu, kad nesimatė nei vieno žmogaus iš ekskursinės grupės. Dar palūkuriavus 10 min norėjo paskambinti gidui, bet neturėjo jo numeriu. Tuomet iš karto susisiekė su „TezTour“ gide, kuri ekskursijas ir pasiūlė“, – rašė Brigita.

REKLAMA

Gido telefono numerio neturėjo

„Pasirodo ir ji neturėjo lietuvių gido telefono numeriu ir taip kol viskas sprendėsi žinoma keltas išplaukė, o mama su drauge taip ir liko stovėti La Gomeros saloje. Be vaistų, be telefono pakrovėjo, be daiktų, be šiltesnių rūbų (vakarėjančiam orui), be maisto ir nepasiėmusios net visų pinigų.

Tuomet telefonu „TezTour“ gidė pasakė, kad tai buvo paskutinis keltas ir tą naktį jos turi pasilikti La Gomeros saloj ir nusipirkti naują kelto bilietą 7val rytui. Dar kartą paminėsiu, kad mama su drauge nemoka kalbos iš streso nesupranta, net į kurią pusę eiti. Viešbutį, kuris kainavo 100e, turėjo nusipirkti už savo pinigus (visi čekiai yra išsaugoti), naujas kelto bilietas apie 68e.

REKLAMA

Keletą valandų besiblaškydamos susirado pirmą pasitaikiusį viešbutį, ten niekas nepaskolino telefono pakrovėjo, tad dar patiriant stresą, turėjo įsigyti naują pakrovėją artimiausiame turgelyje bei išsipirkti vakarienę. Ir po visos bemiegės nakties 5 val nakties dvi vyresnio amžiaus moterys išėjo ieškoti uosto.

Visiems, ką sutiko, iš eilės rodydamos kelto bilietus, taip vietinių pagalba pateko į savo reikiamą uostą. Sušalusios ir patyrusios košmarišką naktį grįžo į savo salą, bet čia viskas dar nesibaigė. Nes kai grįžo į savo salą, joms su autobuso dvejais persėdimais reikėjo grįžti į viešbutį, bet vėl gi jos nesigaudė net kur autobusų stotelė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jų niekas nepasitiko, nepaaiškino, kaip rasti tą stotį ir taip beviltiškai besiblaškydamos keletą kilometrų, be pagalbos ir paliktos likimo valiai priėjo jau antro autobuso stotelę. Ten pagaliau nusipirko jau paskutinį bilietą ir po valandos jau buvo viešbutyje“, – istoriją tęsė šiaulietė.

Išgyveno košmarą

„Grįžus į viešbutį nei gidas, nei „TezTour“ darbuotojai nesiteikė pasidomėti, ar jos saugiai grįžo, ar joms nereikia pagalbos. Tiesiog buvo visiškai paliktos likimo valiai. O pranešus viską į „AirGuru“, nes iš jo buvo pirkta kelionė, jis iš karto nuo savęs nusimetė, kad jie tik perpardavinėtojai, pretenzijas pateikit „Teztourui“.

REKLAMA

Jam, su kuo ir buvo sudaryta kelionės sutartis, kurio darbuotojai ir siūlo pirkti ekskursijas, parašius pretenziją iš karto parašė, kad čia jie neatsakingi, nes būtent ši ekskursija, buvo organizuojama neva ne jų, o „TezTour“ Ispanijoje. Neva jie gali padėti tik patarpininkauti pateikiant pretenziją Ispanijos „Teztourui“... ir galiausiai parašė, su jumis greitu laiku susisieks gidas..

REKLAMA

Šiandien yra pagaliau paskutinė šio košmaro diena, jau trečia diena po minėtos „klaikios ekskursijos“, bet vis dar niekas nesusisiekė, mažų mažiausiai neatsiprašė, nepasiteiravo, ar jos gerai jaučiais, o jau nebekalbu apie finansines patirtas išlaidas, kurios siekia jau šimtais..

„TezTour“ ir „AirGuru“ nebepasitikėsiu gyvenime!! Labai liūdna, kad mano mama turėjo išgyventi tokį košmarą“, – rašė B. Povilionienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„TezTour“ atsakymas

Naujienų portalas tv3.lt dėl šios situacijos kreipėsi į „TezTour“.

„Nuoširdžiai apgailestaujame dėl keliautojų patirtos nemalonios situacijos.

Visuomet atvykę atostogų keliautojai yra supažindinami su mūsų atstovais, kurie rūpinasi turistais visos kelionės metu. Keliautojos taip pat turėjo mūsų atstovės kontaktus, deja, į ją moterys pagalbos kreipėsi per vėlai, jau išvykus keltui.

REKLAMA

Mūsų žiniomis, po savarankiško pasivaikščiojimo saloje gidas su keliautojais buvo suderinęs susitikimo laiką – 17:05 val., kad grupė spėtų į 17:30 val. keltą. Dviem keliautojoms laiku neatvykus į gido paskirtą susitikimo vietą, grupė išvyko atgal į Tenerifę.

Keliautojoms pavėlavus į keltą, mūsų atstovė stengėsi joms padėti: suteikė reikalingą informaciją, padėjo surasti viešbutį, nurodė keltų išplaukimo laikus ir pan.

Per mūsų ilgą darbo istoriją toks atvejis nutiko pirmą kartą. Pagal sutarties sąlygas, turisto atsakomybė – laiku atvykti į lėktuvą ar kitą transporto priemonę. Atidžiai vertiname keliautojos kreipimąsi, išnagrinėję jį ir gavę visą detalią informaciją iš partnerių, individualiai informuosime klientę apie sprendimą“, – komentuoja Inga Aukštuolytė, didžiausio Lietuvos kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė.

REKLAMA
prisikarksėsi : atsidursi gal baisesnėj situacijoj sulaukęs tokių metų, "išminčiau" tu.
Visur ir užsienyje matau kad Tez tour yra rusiškas kapitalas /mano nuomonė/ įmonė,kuri veikia visoje Europoje.Ji ,kaip turizmo organizatorius yra gal pigesnė nei Novaturas.Novaturas žymiai patikimesnė firma ir labai gerai paruoštas personalas.Kiek skridau su Novaturu nieko panašaus ir negalėjo nutikti,nes gidai atsakingai dirba su turistais.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų