„Tos naktys ir dar filmavimui skirta para laiko tikrai nebuvo auksinės...“, – dabar jau šypsodamasis bei džiaugdamasis rezultatu tvirtino E.G.O. narys Karolis Šiažas.
Prieš pat numatytą klipo kūrimo datą paaiškėjo, jog teks ieškoti naujo operatoriaus, galinčio įgyvendinti sumanymą. Ir tai, pasak K. Šliažo, nebuvo paprasta. Po kelių parų nerimo bei intensyvių paieškų prie E.G.O. planų virtimo „kūnu“ prisidėjo operatorius Paulius Jonikas. Jis – įvairiapusiška asmenybė. Baigęs Vytauto Didžiojo universiteto Naujųjų medijų meno studijas, P. Jonikas taip pat yra grupės „Wild Reason“ lyderis bei Kauno Studentiškojo choro narys.
„Paulius kupinas sumanymų. Jo galvoja jau bręsta vizija, koks turėtų būti kitas grupės E.G.O. vaizdo klipas“, - pasakojo K. Šliažas.
Dar vienu išbandymu tapusi filmavimui tinkamos vietos paieška atlikėjams taip pat baigėsi sėkmingai. Choreografas Justas Andriejauskas suteikė darbui savo šokių studijos „Studium Infinitum“ salę. Be to, būtent šioje šokių studijoje ir sutikta pagrindinę vaizdo klipo heroję – „auksinę mergaitę“ – įkūnijusi šokėja bei trenerė Ieva Krasauskaitė.
K. Šliažo teigimu, buvusiai grupės „Šokoledas“ dainininkei Kristinai Karalytei – Sniegei parašius dainos tekstą net nebuvo minties ją publikai pristatyti be vaizdo klipo.
„Tekstas labai išraiškingas, daug pasakantis, bet emocija tik sustiprės matant vaizdą“, - įsitikinęs dainininkas.
„Moters užkariavimas ir pradinės dviejų žmonių bendravimo stadijos preliudija, euforija – tai temos, aktualios visais laikais, tik skirtingu laiku skirtingai išreikštos“, - įsitikinusi K. Karalytė – Sniegė.
Filmavimo darbai užtruko parą laiko. E.G.O. vaikinai neabejoja – tai buvo išbandymas visai kūrybinei komandai. Tiek jau išvardintiems asmenims, tiek vizažistei Dovilei Sapieškaitei, tiek plaukų stilistei Viktorijai Motūzaitei.
Klipas nėra romantiškas – jame vaizduojami pasitikintys savimi vaikinai, kurie žino, ko nori ir tikrai nesiruošia nusileisti „auksinei mergaitei“. Mergina, padengta auksu, nėra konkretus personažas, o greičiau visas „auskines“ mergaites apimantis simbolis. Arogancija, pasitikėjimas ir seksualumas – pagrindiniai šio klipo varikliai.