Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po žiniasklaidoje pasirodžiusios informacijos apie neva neteisėtai organizuojamą „Enya Christmas Show“ koncertą ir be atlikėjos leidimo reklamoje naudojamus jos kūrinius, renginį organizuojanti įmonė „AdCola“, nori nuraminti beveik 3 tūkst. bilietų įsigijusius ir kitus į renginį planuojančius eiti žiūrovus. Koncertas, kaip ir planuota, Vilniaus „Siemens“ arenoje gruodžio 14 d. tikrai vyks.

Po žiniasklaidoje pasirodžiusios informacijos apie neva neteisėtai organizuojamą „Enya Christmas Show“ koncertą ir be atlikėjos leidimo reklamoje naudojamus jos kūrinius, renginį organizuojanti įmonė „AdCola“, nori nuraminti beveik 3 tūkst. bilietų įsigijusius ir kitus į renginį planuojančius eiti žiūrovus. Koncertas, kaip ir planuota, Vilniaus „Siemens“ arenoje gruodžio 14 d. tikrai vyks.

REKLAMA
REKLAMA

Pasirodžiusi informacija apie tai, jog pati Enya nepritaria šiam renginiui Lietuvoje, organizatorius nustebino, nes prieš organizuojant šį renginį autorių teisių kolektyvinio administravimo asociacija LATGA išdavė įmonei leidimą viešai rengti „Enya Christmas Show“ koncertą bei gyvai atlikti žymiosios Enya dainas.

„Leidimą išdavėme, tačiau problema yra ta, jog organizatorius neturi atlikėjos vardo, kuris taip pat yra ir prekinis ženklas, panaudojimo reklamoje licenzijos. Tai ir užkliuvo leidybinei kompanijai, kuri atstovauja atlikėją ir dėl šios priežasties buvo susidurta su problemomis“, - sakė LATGA atstovas Marius Kuzminas.

REKLAMA
REKLAMA

Renginio organizatoriai buvo nustebę, kad tokiu atveju taip pat yra reikalingas ir pačios Enya sutikimas. Jų žiniomis, turint sutartį su LATGA nereikia kito specialaus leidimo ar palaiminimo gyvai atkurti žymios atlikėjos dainoms. Koncertą organizuojanti agentūra remiasi LATGA sutartimi naudojant atlikimą ar jo įrašą. Šioje sutartyje Enya prekinis ženklas įvardytas kaip nuoroda į koncertą, kurį atliks Šv. Kristoforo orkestras, penkios vokalistės ir grupė – iš viso 40 žmonių scenoje. Vardo panaudojimas reklamoje ir koncerte yra skirtas būtent šiam tikslui ir, anot organizatorių, apie prekės ženklo neteisėtą naudojimą negali būti kalbos.

„Jokių piktų ketinimų neturėjome, mūsų tikslas buvo koncerto reklama priminti žmonėms apie Enya dainas, informuoti, jog jas atliks Lietuvos muzikantai. Tai nuo pat pirmos dienos skelbėme visoje reklamoje bei renginio bilietus platinančios kompanijos „Tiketa“ puslapyje. Reklama su Enya įrašu buvo transliuojama savaitę, o tik perrašę naują reklamos garso takelį su mūsų scenos žvaigždžių balsais, reklamą nedelsiant pakeitėme“,- sako koncerto rengėjai.

REKLAMA
REKLAMA

Organizatoriai, pripažinę šią savo klaidą, sumokėjo baudą Enya autorines teises ginančiai kompanijai „Sony/ATV Publishing“ ir šiuo metu kartu su jais sėkmingai sprendžia Enya dainų panaudojimo reklamose klausimą. „Užpildėme reikiamas anketas, pristatėme dokumentus ir viskas šiomis dienomis bus išspręsta. Taip pat džiaugiamės, jog po tokių dirbtinai sukeltų skandalų likę bilietai tirpsta greičiau nei tikėjomės“, - sako „AdCola“ atstovai.

Latvijos sostinėje įsikūrę Enya autorines teises ginantys „Sony/ATV Publishing“ atstovai „MicRec Publishing“, su kuriais Rygoje šią savaitę susitiko renginio organizatoriai yra nusiteikę geranoriškai ir, teigia, jog tokia situacija - dažnai pasitaikanti televizijos laidų bei prodiuserių klaida Lietuvoje. „Norint naudoti autorių teisėmis saugomą dainą ne tik televizijos reklamose, tačiau taip pat ir įvairiose laidose bei klipuose, privaloma gauti dainų autoriaus leidėjų licenziją“, - sakė EMI ir „Sony Music“ atstovė Baltijos šalyse Kerija Kaleja.

REKLAMA
REKLAMA

Jos teigimu, renginio organizatoriai yra informuoti apie tolimesnius žingsnius ir jie tikrai išspręs susidariusią problemą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų