Vyriškos kosmetikos rinka sparčiai auga. Mažas parduotuvėles, kuriose prekės buvo skirtos siauram šou verslo atstovų ratui, keičia lentynos prekybos centruose.
Pavyzdžiui, kompanija „Eylure“ sukūrė vyrams skirtas priklijuojamas blakstienas „Lashes For Men“, kurios, kaip žadama, taps tikru išsigelbėjimu tiems vyrams, kurių žvilgsnis nepakankamai išraiškingas dėl per trumpų blakstienų.
Dirbtinės blakstienos turi plastikinę prilipdomą juostelę. Blakstienos lengvai prisiklijuoja prie voko, vizualiai padidina akis ir sušvelnina žvilgsnį. Vyrai galės įsigyti plonesnes ir storesnes blakstienas. Garsios Londono parduotuvės „Harrods“ lentynose šios naujovės bus galima ieškoti nuo rugsėjo (kaina - 5,45 svarų sterlingų (apie 25 litus)).
Ekspertai skaičiuoja, kad vyriškos kosmetikos rinka pasaulyje auga 1,5 kartus greičiau nei moteriškos. D. Britanijoje taip pat neseniai pasirodė vyriškos kosmetikos linija „Taxi Man“, į kurią įeina tušas blakstienoms ir pieštukas akims. Metroseksualai taip pat gali įsigyti ir vyrišką toninį kremą „Clinique M Cover“ ar H&M blakstienų tušą.