Beatos vaizdo pamoka „Kepk nedelsiant“: sveikuolių kepiniai = šokolado pyragas?

Populiarių Lietuvoje kulinarinių knygų autorė Beata Nicholson norinčius išmokti gaminti ar patobulinti savo įgūdžius kviečia į vaizdo pamokas „Kepk nedelsiant“. Šįkart pamokos tema – sveikuolių kepiniai.

„Taip...  sveikuoliškumo“ tema plinta kaip virusas... Sveikatos ieškome net kepiniuose. (Būtent ši kepinių kategorija sulaukė didžiausio dėmesio per apklausą Beatos virtuvės „Facebook“ paskyroje). Mano nuomone, visi kepiniai, kepti namuose, gali būti pavadinti sveikuoliškais, nes į juos juk sudedame kokybiškiausius ingredientus. Visai nesigraužiu, kai mano vaikai šveičia mano keptus avižinius sausainius, kuriuose gausu stambių avižų dribsnių, ar graužia sausainius-kurapkėles su linų, sezamų, moliūgų sėklomis.

Kodėl slyvų ir šokolado pyragas?

Šioje vaizdo pamokoje gal kiek netikėta interpretacija sveikuolių tema – bandysime vieną populiariausių mano knygos „Beatos virtuvė: kepinių knyga“ receptų – legendinį slyvų ir šokolado pyragą. Šitas gražuolis iš viso būrio išsiskiria tuo, kad yra „mandresnis“ nei kiti. Kodėl jis sveikesnis už kitus? Nes visų ujamus kvietinius miltus keičiame maltais migdolais, o dalį nepageidaujamo cukraus – džiovintais vaisiais. Be to, naudoju juodąjį šokoladą be cukraus (jei paklaustumėt vaikų dietologo, kuris saldumynas geriausias vaikams, tai vienas jų tikrai būtų juodasis šokoladas...).

REKLAMA

Taigi nešvaistome laiko, pasirūpiname šiais produktais ir pradedame.

• 300–350 g džiovintų vaisių: slyvų, datulių ir razinų • 100 ml stiprios kavos • 150 g juodojo šokolado • 100 g sviesto • 100 g rudojo cukraus • 1 šaukšto baltojo cukraus – kai malsite migdolus • 4 kiaušinių • 100 g maltų migdolų.

Šitiek produktų skirta 24 cm arba 20 cm skersmens torto formai. Jeigu kepsite didesnėje formoje, pyragas bus žemesnis, o mažesnėje – aukštesnis.

Kaip pasigaminti šį nepamainomą pyragą žiūrėkite čia:

Atvėsusį pyragą išdalijame į nedideles porcijas ir suvyniojame į kepimo popierių. Skanaujame jį pirmoje dienos pusėje, kai mūsų organizmui labiausiai reikia iš angliavandenių gaunamos energijos. Vakarienei geriau pasilikime morką ir vištos krūtinėlę...

 


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų