Persivalgėte prie šventinio stalo? Mitybos specialistė patarė, kaip elgtis toliau

Didžiąsias metų šventes dažnai lydi persivalgymas. Sunku nevalgyti, kai ant stalo tiek įvairių patiekalų, kurių paprastą dieną dažniausiai negaminame ir nevalgome, tačiau toks persivalgymas gali turėti ir emocinių pasekmių. 

Taip pat, kiek kalorijų būna ant mūsų šventinio stalo aiškino TV3 laida „Būk sveikas“. 

„Yra mokslininkų atliktas tyrimas, kuris parodo, kad vienkartiniai persivalgymai organizmui nepadaro nieko blogo todėl, kad mūsų organizmas yra pakankamai stiprus ir gali susitvarkyti su tuo vienkartiniu persivalgymu. 

Mes turėtume tiesiog džiaugtis, maloniai praleisti laiką ir nesusimąstyti apie tai, kaip kažkoks maistas ant stalo galėtų mums pakenkti“, – TV3 laidoje „Būk sveikas“ kalbėjo „CityRush“ mitybos konsultantė Diana Jaruševičiūtė. 

Tiesa, specialistė pabrėžia, jog vienkartinis persivalgymas yra viena, o besaikis valgymas savaitę ar daugiau – kas kita. Maistas yra energijos šaltinis, o nuolatos pasikartojantys persivalgymai apkraus organizmą, todėl gali būti jaučiamas sunkumo jausmas, energijos stoka, nenoras nieko veikti. 

„Po 10 dienų persivalgymo žmogus nesijaus toks energingas, jam gyventi bus sunku. Tarkime, jei susėdame vakare prie Šv. Kūčių stalo ir visa šeima prisivalgo, 95 proc., kad ryte jie tikrai nenorės pusryčių. Tai reikia klausyti savo organizmo.

Jei jis neprašo maisto, tai jam jo ir neduoti. Kada jam reikės, kada jau jo truks – jis paprašys“, – teigė D. Jaruševičiūtė. 

Po švenčių taip pat nebūtina imtis kardinalių priemonių. Svarbu daugiau judėti ir sugrįžti į normalų mitybos ritmą, kontroliuoti porcijų dydį ir reguliariai valgyti. 

Daugiau patarimų, kaip atstatyti organizmo būklę po švenčių ieškokite reportaže, esančiame straipsnio pradžioje. 

Laidą „Būk sveikas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:30 per TV3 televiziją.

VISĄ LAIDĄ PAMATYKITE ČIA:


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų