Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šaltuoju metu sezonu siaučia peršalimo ligos, pasireiškiančios nosies gleivinės paburkimu, padidėjusia gleivių sekrecija, kosuliu, karščiavimu, čiauduliu ar galvos skausmų. Kaip tokių ligų išvengti ir padidinti organizmo atsparumą, TV8 laidoje „Sveikas rytojus“ patarimais pasidalino kariai.

Šaltuoju metu sezonu siaučia peršalimo ligos, pasireiškiančios nosies gleivinės paburkimu, padidėjusia gleivių sekrecija, kosuliu, karščiavimu, čiauduliu ar galvos skausmų. Kaip tokių ligų išvengti ir padidinti organizmo atsparumą, TV8 laidoje „Sveikas rytojus“ patarimais pasidalino kariai.

REKLAMA

Lietuvos kariuomenės sausumos pajėgų Juozo Lukšio mokymo centro žvalgybos kursų ekspertas, seržantas Darius Stašelis pasakojo, ką žiemą eidamas į lauką turi žinoti kiekvienas.

„Šilumos praradimas per atviras kūno vietas, nedėvėjimas kepurės, pirštinių, kaklo apdangalų. Tai pat pavojų kelia drėgni drabužiai, todėl reiktų vengti prakaitavimo. Aišku, jei jūs daug judėsite, tai tas prakaitavimas natūralus procesas, bet prie šalčio vis tiek reikėtų vengti didelio prakaitavimo.

Jei suprakaitavome, jokiu būdu nesėdėti vienoje, stacionarioje vietoje. Svarbu ir kvėpavimas, dėl kvėpavimo irgi daug šilumos prarandama, todėl visą laiką akcentuojama kaklamautės, skaros ar šaliko dėvėjimas, kad pridengti kvėpavimo takus“, – sakė št. srž. Darius Stašelis.

REKLAMA

Seržantas taip pat patarė vengti bet kokių šaltų paviršių.

„Tai sėdėti ant žemės, remtis į tas pačias transporto priemones, metalinius paviršius. Sėdant reikėtų panaudoti kilimėlius“, – teigė D. Stašelis.

Klaidinga manyti, kad kuo daugiau prisirengiama, tuo bus šilčiau.

„Kariuomenėje yra 7 sluoksniai, žiūrint į rūbų dėvėjimą, o civiliui patarčiau dėvėti izoliuojantį sluoksnį, termo izoliuojantį sluoksnį ir sluoksnis nuo drėgmės“, – sakė seržantas.

Daugiau patarimų ieškokite reportaže, esančiame straipsnio pradžioje.

Laidą „Sveikas rytojus“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 9:30 per TV3 televiziją.

VISĄ LAIDĄ PAMATYKITE ČIA:

Straipsnis parengtas pagal TV3 laidą „Sveikas rytojus“. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų