• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šių metų trečiąjį ketvirtį žiniasklaidos koncerno „Schibsted“ pajamos išaugo iki 3,29 mlrd. Norvegijos kronų (apie 1,4 mlrd. litų) – 5 proc. daugiau nei praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, o veiklos pelnas (EBITA) išaugo net 36 proc. – iki 412 mln. Norvegijos kronų (apie 175 mln. litų).

REKLAMA
REKLAMA

Didžiausią įtaką pajamų augimui darė 15 proc. išaugusios reklamos pajamos Skandinavijos šalių rinkose. Veiklos pelningumas, EBITA maržos išraiška, išaugo nuo 9 proc. 2009 m. trečiajį ketvirtį iki 13 proc. šių metų trečiajį ketvirtį, o tai lėmė sumažėję kaštai bei stipresnės pozicijos reklamos rinkose, ypač internete.

REKLAMA

„Schibsted“ vadovas Rolvas Erikas Ryssdalas džiaugiasi rezultatais ir teigia, jog rezultatų gerėjimą lėmė dvi pagrindinės priežastys – visose grupės įmonėse vykdoma pelningumo didinimo programa bei augimas valdomose žiniasklaidos priemonėse, taip pat - interneto reklamos augimas. „Trečiajame ketvirtyje mes itin padidinome savo veiklos pelningumą, tuo pačiu metu vykdydami interneto reklamos paslaugų plėtrą naujose rinkose, kurios nėra mūsų pagrindinės“, – teigia R. E. Ryssdalas.

REKLAMA
REKLAMA

Koncerno „Schibsted“ planuose – pozicijų stiprinimas skaitmeninės žiniasklaidos rinkoje. „Krintant kai kurių spausdintų leidinių kopijų pardavimams, yra labai svarbu tęsti vartotojo apmokėjimo modelių kūrimą už skaitmeniniu būdu platinamus leidinius“, – sako R. E. Ryssdalas.

„Schibsted“ nuo šiol bus vadinamas „Schibsted Media Group“. Pasikeitus pavadinimui, pristatytas ir naujas žiniasklaidos grupės logotipas, simbolizuojantis svarbiausias korporacijos vertybes – inovatyvumą, orientaciją į ateitį ir atsakomybę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų