Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Sustabdo,sėdi auto, nelipi lauk, išjungi variklį, užsidarai langą. Teoriškai jie gali pastebėtitik tepalo lašėjimą po auto, t.y. tai, ką ir pats vairuotojas gali sukontroliuoti. Visa kita- šompalų kaišiojimas į vamzdį saviveikla,esant išjungtam varikliui.
@Yeblo
Kad pamatuotu tarsa reikia gazuoti iki 3500-4000 apsuku. Kadangi ne visi laksto, pjaudami variklius tokiom apsukom tai ir numatytu tersalu normu nevirsija. Automobilio dokumentuose nurodytos tarsos kiekis yra nustatytas varikliui pastoviai dirbant tokiu apsuku diapazone.
@bet
, nebereikes jokiu gazavimu. Ikis laida i OBD jungti , duju analizatoriu i kamina ir per minute viskas bus aisku. Jei virsys, protingas tikrintojas dar pakartos ta pacia funkcija isitikinimui. O kvailas - islipes is masinos sokines is laimes, kad pagavo nusikalteli.
@Su nauja aparatura
Tai jeigu ODB "fiske" vietoj tai ikis, o jeigu jos nera... lieps gazuoti... taigi neardys masinos ant kelio, kad rasti kur yra ECU.
bus idomu,su sia akcija.Nesenai senute audi, tech.apziura praejo be jokiu kableliu ir be kysiu. Kalbejau su tech.apziuros darbuotoju - klausiau, kaip ismetamuju duju normos. Sako prie tavo masinos,nieko neprikibs - euro 4 standarto leistini kiekiai dideli. Bet kas vaziuoja naujesniom masinom, euro 5, ar euro 6 standartu - tie kentes. Kaip pavyzdys,sako vakar, greitosios pagalbos automobilis2021metu, pravaziaves 200 000 km., tech.apziuros nepraejo, del per didelio kiekio kietuju daleliu - virsijo norma. Susidaro toks ispudis, kad kuo naujesne masina, tuo labiau kibs uz ismetamuju kietuju daleliu normos. Ir kokia isvada?- vazinekit tvarkingu senu automobiliu be baimes. O naujesniu islekes i kelia - nezinosi, kada tapsi nusikalteliu, kuri bauduos ir eliminuos automobili is eismo ...
@Zinokit
Mano beveik 20 metų BMW praėjo tech.be kokių problemų.
Šiauliuose lėktuvai dangų raižo skersai ir išilgai. Koks kiekis brudo į gamtą paleidžiamas? Čia ministro nėra?... Tešlagalviui nesuprasti.... Tai aplinkosaugininkai tegul taip pat patikrina, kiek "gėrio“ paleidžia.
Bybi graužkit..! Kas jums stos lavonai
Ne ta vieta kur reikia gelbėt pasaulį.Važiuotu į Ukrainą tanku išmetimą tikrinti butų tikri vyrai.
@Gintaras
, ipatingai rusu tankus stabdyti.Ukrainieciai nesugeba, Gentviliuko saika, kaip mat susidoros ... :)))))))
Nesu vairuojantis masina bet tai yra didziausia kvailyste pasiziurekit kiek gamyklu katiliniu kaminai ismeta dumu kiek vyksta tarsa ir tylu o cia tik pasipinigavimo tikslu tai daroma
Prezervatyvų pasiimt, ar tik staddys, naikins ir baus
Nu naktį stabdys.... ir be policijos pareigūnų?????tai jau viršūnė ...ar neužtenka dieną cirkintis:(
O idomu kokios leistinos normos . Ar jie pagal savo nuotaika ziures. Kur galima suzinoti benzininiu ir dizeliniu ismetimo normas? Juk jie gali apgaudineti
@Ainis
turetu buti, pagal euro standartu normas. Kuo aukstesnis euro standartas, tuo normos mazesnes...
@Ainis
Viskas yra interne
Mėlyni švyturėliai skirti tam, kad praleisų, o ne stabdymui- taip kad graužkit birkas. Greitai patys pasiprašysim, kad rusai mus išvaduotų nuo visokių išsigimėlių.
Žinia vairuotojams: stabdys be policijos, naikins techninę apžiūrą, skirs baudas