Bendrovės „Context Analytics“ atliktas tyrimas parodė, kad rinkose, kuriose vartotojai skiria daugiau laiko informacijos apie produktus paieškai, jų lyginimui ir kt., viešieji ryšiai sudaro beveik pusę prekės ženklo vertės, t.y. daugiau nei reklama. Tai ypatingai galioja kompiuterių, mažmeninės prekybos internete, programinės įrangos rinkose.
Kitos kategorijos, kuriose viešieji ryšiai turi itin didelę reikšmę yra prekyba automobiliais, buitine elektronika, taip pat finansinių paslaugų rinka.
Tyrimo metu siekta nustatyti kokią įtaką prekės ženklo vertei turi jo nušvietimas žiniasklaidoje.
„Viešieji ryšiai kai kuriose rinkose vaidina kertinį vaidmenį ir yra svarbiausia iš visų komunikacijos priemonių. Tyrimas rodo, kad jų dėka galima pasiekti efektyvesnių rezultatų, nei pasitelkiant reklamą. Viešieji ryšiai taip pat pasižymi ir gerokai mažesniais kaštais“, - sakė tyrimo vadovas Nilsas Mork-Ulnes.
„Context Analytics“ yra pasaulinės ryšių su visuomene kompanijos, dirbančios su technologijų klientais, „Text 100” padalinys. Šiuo metu kompanija atlieka kitą tyrimą, kurio metu siekia išsiaiškinti, kokį poveikį turi prekės ženklui turi jų nušvietimo žiniasklaidoje tonas.