REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vilnius rengiasi skelbti konkursą keleivių vežimo paslaugoms įsigyti – ieškoma elektrinių ir vandenilinių autobusų, tačiau verslas sako, kad biometanu varomas transportas būtų mažesnė finansinė našta – keleivių vežimo kaštai šiuo kuru varomais  autobusais būtų tokie patys kaip dyzeliniais, o į aplinką būtų išmetama 80-90 proc. mažiau anglies dvideginio, penktadienį rašo „Verslo žinios“. 

Vilnius rengiasi skelbti konkursą keleivių vežimo paslaugoms įsigyti – ieškoma elektrinių ir vandenilinių autobusų, tačiau verslas sako, kad biometanu varomas transportas būtų mažesnė finansinė našta – keleivių vežimo kaštai šiuo kuru varomais  autobusais būtų tokie patys kaip dyzeliniais, o į aplinką būtų išmetama 80-90 proc. mažiau anglies dvideginio, penktadienį rašo „Verslo žinios“. 

REKLAMA

Bendrovės „Scania Lietuva“ vadovas Darius Snieška skaičiuoja, kad kol kas miestui rinktis vien elektra ar vandeniliu varomo transporto neapsimoka, nes, pasak jo, 12 metrų ilgio biometanu varomas autobusas kainuoja apie 300 tūkst. eurų, tokio pat ilgio elektrinis modelis – 450 tūkst. eurų.

Lietuvos atsinaujinančių išteklių energetikos konfederacijos vadovo Martyno Nagevičiaus teigimu, elektra varomiems autobusams reikėtų ir įkrovos infrastruktūros, kuri kainuotų brangiai – naujiems elektriniams autobusams įkrauti reikėtų 300 įkrovos stotelių, o tokiai infrastruktūrai reikėtų apie 45 megavatų bendrosios įkrovos galios. Pasak jo, tai reiškia milžiniškas lėšas naujoms perdavimo ir skirstymo elektros linijoms, pastotėms įrengti. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų