Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Mano kontrolieriai vazineja su elektromobiliais,o miskus kertam su elektrotechnika.
niekinis straipsnis, siekiantis pateisinti keliamus mokesčius.O kiek valstybė gauna pajamų už kuro akcizus, kuro PVM, už kelių mokesčius? Čia jau ne milijardai. O kas moka už gamtos taršą Ukrainoje, Gazos ruože ir kituose karštuose taškuose? Gana lia lia. Ar turime normalių alternatyvų taršiems automobiliams, traktoriams? Ar kas pagalvojo apie susidėvėjusių akumuliatorių utilizaciją? Koks bus poveikis gamtai?
@Tai matosi aiškiai ,kad tai propogandistų užsakytas demagoginis straipsnis
@Tai Net nebejuokinga...
-idiotai ir cia ir ES! Geriausiai jiems sekasi reguliuoti laika...- nors 80% ES gyventoju , - P R I E S!
@Tai Viską pasakėte, apie padangų gaisrus (vakar Vilniuje) Alytuje, miškų šienavimus nekalba ir baudų už aplaidumą nesigirdi. Nebus miškų kas sugers CO2?
@Tai Jau yra pagalvota ir padaryta akumuliatoriu utilizacija perdirbimas.pasiskaityk isminciau.pradek nuo savo kiemo
@Tai Taigi karas Ukrainoje, jo sukeliami gaisrai, čia tai tarša.... Apmokestinkit Putiną su jo gauja. Manau tas automobiliuko pabezdėjimas maža bėda, o tik priežastis nuskriausti ubagą vairuotoją.
@Tai Kaip pavyzdžiui Norvegai nusipirkę elektromobilį stengiasi jį parduoti kol yra dar nors metai garantinio, nes jo vertė labai krenta senstant baterijoms! Toks šešių aštuonių metų automobilis jau niekam nebeįdomus, jo remontas brangus, o nauja baterija kainuoja pusę automobilio.. Tai išeina tokių bus pilni sąvartynai - gera ekologija?
Ir jau tikrai ne su galva. Tik visiški nagevičiai gali manyti, kad šimtai tūkstančiu LT vairuotoju iš 15-25 metu senumo dyzeliuku ir benziniuku persės į EV. Už kokias babkes? Su ju pajamomis? Nejuokinkite. Ir kiti nepersės, nes EV infrastruktūra lygi NULIUI. Ir kitose šalyse to nebus. Jau dabar Toyota, Ford ir kiti gamintojai mažina EV gamyba, daugiau gamina hibridu. Jokios EV revoliucijos artimiausiu metu nebenusimato. Neklaudinkite žmoniu. Visi kuo ramiausiai dar bent 10 metu važinėsis dyzeliukais ur benziniukais. Net jei nebus panaikintos Briuselio ufobautu baudos valstybėms narėms
Pas mus dideje ir dides skurdas , padarys kura virs 3 u litra , atims teh, jau Pakenas stumia ideja teisiu perlaikyma kas 10 m, dar kas neislaikys taip apmazes auto ir padides skurdas dabar uzdirbant tukst, vazinet i diena 50- 80 km, jau skausminga , teks skurst is kur nupirkt elektromobili dar tokios banku palukanos .
@Kad kaip LT visokie bepročiai papuola prie lovio, kaip visokie pseudo ekspertai pas kuriuos galvoje smegenų kiekis kaip pas vištą sugeba valdžiai patarinėti
@Kad Užtat atvykusiems iš buvusios sovietinės Azijos, Afrikos tinka ir nupieštos ,,teisės,,, o apie fantastines nuolaidas ir privilegijas su limuzinais važinėjantiems ,,pabėgeliams,, iš Ukrainos arba Baltarusijos tai net diskutuoti draudžiama...
Gal nustokite fantastai kliedėti, meluoti, skleisti demagogiją, ir kinietišką propogandą. Pažiurėkite kas nutiko šią žiemą Čikagoje , kai visi elektriniai pasprasčiausiai nudvėsė. Kodėl nerašote, kaip yra pavojingos atliekos iš baterijų ir kiek žalos padaroma gamtai kasant lyčio rūdą. Kodėl neviešinat, kad turtingieji šveicarai atsisakė elektrinio šlamšto
Vel pinigu rinkejai pabudo aplinkos ministerija tai ir lektuvai tures moketi arba neskrajdyti o
Klimato krize tai didziausia 21 amziaus afera.
@Abs ES ištiko smegenų mirtis
Kai elektromobilis galės nuvažiuoti 1000km, dizainas bus normalus o ne toks kad gėda važiuoti, pasikraus per 15 minučių o visos degalinės turės 5-10 greito krovimo stoteles ir elektra kainuos mažiau nei benzinas, tada gal ir persėsim į elektromobilius
@svajūnas Svajotojas !!! El.mobilis nuo gimimo iki utilizavimo palieka toki pat taršos pėdsaką, kaip ir įprastu kuru varomi auto. Nerekia svaigti el.mobilių "netaršą".
@svajūnas Niekas nemasto. Kiek kainuoja elektra elektromobiliams? Vėjo malūnų ir saulės elektrinių tikrai neužteks,nei daliai šių automobilių. Bet to akumai nėra amžini. 5 Metai max. Kur dėti po to? Niekas nežino...

Skaitomiausios naujienos




Į viršų