• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos užsakymu atlikto reprezentatyvaus Lietuvos gyventojų tyrimo metu paaiškėjo, kad iš tiesioginės prekybos įmonės pardavėjo-konsultanto moterys yra pirkusios bemaž dvigubai dažniau už vyrus, bent kartą tai yra darę 71 proc. apklaustų moterų ir tik 36 proc. vyrų. Be to,dauguma tiesioginių pardavėjų taip pat yra moterys.

 Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos užsakymu atlikto reprezentatyvaus Lietuvos gyventojų tyrimo metu paaiškėjo, kad iš tiesioginės prekybos įmonės pardavėjo-konsultanto moterys yra pirkusios bemaž dvigubai dažniau už vyrus, bent kartą tai yra darę 71 proc. apklaustų moterų ir tik 36 proc. vyrų. Be to,dauguma tiesioginių pardavėjų taip pat yra moterys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kad kur kas daugiau moterų yra pirkę prekę iš tiesioginės prekybos įmonės atstovo-platintojo lemia tiek tai, kad tokiu būdu dažniausiai parduodama kosmetika ir asmeninės priežiūros prekės, namų apyvokos prekės bei sveikatingumo produktai, tiek tai, kad būtent moterys yra labiau linkusios vienai kitai rekomenduoti naudojamus produktus, o būtent asmeninė rekomendacija labai svarbi šiame versle“, – sako Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) direktorius ir generalinis sekretorius Baltijos šalims Gintautas Zaleckas.

REKLAMA

Apklausos duomenimis, populiariausia tiesioginės prekybos būdu pirktų produktų kategorija yra kosmetika ir asmeninės priežiūros prekės, kurias teigia įsigiję 76 proc. respondentų. Antroje vietoje – namų apyvokos prekės (36 proc.). Toliau rikiuojasi: sveikatingumo produktai (30 proc), drabužiai ir aksesuarai (17 proc.), knygos, žaislai, garso ir vaizdo įrašai, raštinės priemonės (14 proc.).

REKLAMA
REKLAMA

Dažniausiai apie tiesioginės prekybos bendroves ir jų siūlomas prekes sužinoma iš draugų, pažįstamų (40 proc. respondentų), tiesioginio pardavėjo/platintojo pristatymų (32 proc.) ir šeimos narių, giminaičių (32 proc.).

Tyrimo duomenimis, kad bent kartą iš tiesioginės prekybos įmonės pardavėjo-platintojo asmeniškai ar rengiamos prekių demonstracijos metu teigia pirkę 55 proc. respondentų. Per pastaruosius kelis metus pirkusių skaičius išaugo 7 proc. p. - 2011 metais šis skaičius siekė 48 proc.

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos duomenimis, net 85 procentams tiesiogine prekyba užsiimančių žmonių tai papildomos pajamų šaltinis, o daugiau nei 80 proc. šiame versle dalyvaujančių atstovų yra moterys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų