• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Trečiasis 2012 m. ketvirtis kompanijai "Henkel" buvo itin sėkmingas – lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu pardavimai išaugo 6,6 proc., bendrovė uždirbo 631 milijoną eurų pelno.

Trečiasis 2012 m. ketvirtis kompanijai "Henkel" buvo itin sėkmingas – lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu pardavimai išaugo 6,6 proc., bendrovė uždirbo 631 milijoną eurų pelno.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

"Nors rinkos situacija trečiąjį šių metų ketvirtį buvo sudėtinga, mums pavyko pasiekti rekordinį ketvirčio pelną bei didžiausią EBIT maržos rodiklį. Esame pasiryžę ir toliau efektyvinti veiklos procesus bei verslo valdymo strategijas, kad įgyvendintume 2012 metų planus", – sakė "Henkel CEO" generalinis direktorius Kasper Rorsted.

REKLAMA

"Henkel" pelnas 2012 m. trečiąjį ketvirtį lyginant su 2011 metų tuo pačiu laikotarpiu augo 16,7 proc., nuo 541 milijonų eurų iki 631 milijonų eurų. Pardavimai didėjo 6,6 proc. ir sudarė 4,2 milijardų eurų, o grynojo pelno (EBIT) marža padidėjo 1,3 proc., iki 14,7 proc. Pasak įmonės vadovų, siekti verslo tikslų padėjo sėkmingas strateginis planavimas ir kryptingas veiklos tikslų siekimas.

REKLAMA
REKLAMA

Pelno augimas užfiksuotas visuose "Henkel" veiklos sektoriuose: valymo, dezinfekavimo priemonių ir audinių minkštiklių pardavimai augo 4,6 proc., kosmetikos prekių – 3,3 proc., o lipnumo technologijų – 1 proc.

"Tikimės, kad 2012 metais bendras pardavimų pajamų augimas sudarys nuo 3 iki 5 procentų, EBIT marža augs iki 14 procentų, o pelnas vienai įmonės akcijai didės iki 15 procentų", – teigė K. Rorsted. Pastarąjį metų ketvirtį akcijos kaina padidėjo nuo 0,71 euro iki 0,92 eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Devynių mėnesių pelnas augo 17,3 proc.

Per devynis šių metų mėnesius "Henkel" pardavimai augo 6 proc., lyginant su tuo pačiu periodu pernai, ir pasiekė 12,5 milijardų eurų. Įmonės pelnas augo 17,3 proc. nuo 1,5 milijardo eurų iki 1,7 milijardų eurų.

Didžiausi pardavimai užfiksuoti Rytų Europos ir Afrikos regionuose, o Vakarų Europoje išliko stabilūs. Rytų Europoje pajamos iš produkcijos pardavimų didėjo 6,5 proc., lyginant su praėjusių metų duomenimis. Geriausi pardavimų rezultatai pasiekti Rusijoje ir Turkijoje.

REKLAMA

Afrikos regione pardavimai didėjo 12,2 proc., o Šiaurės Amerikos regione – 13 proc. Lotynų Amerikoje pardavimų rodikliai nesiskyrė nuo praėjusių metų atitinkamo laikotarpio duomenų.

2012 m. "Henkel" prognozuojamas 3 – 5 proc. pelno augimas

"Henkel" generalinis direktorius K. Rorsted tiki, kad 2012 metai kompanijai bus itin pelningi. Prognozuojamas 3 – 5 proc. didesnis metinis pelnas.

REKLAMA

"Atsižvelgdami į pirmojo 2012 m. pusmečio rezultatus, galime teigti, kad pelnas augs visuose verslo sektoriuose. Rizika skirtinguose regionuose mažėja, tad mes tikimės, jog "Henkel" EBIT marža sudarys 15 procentų," – sakė K. Rorsted.

Šiuo metu EBIT marža yra 14 proc., o metų pradžioje buvo prognozuota tik 10 proc. pelno marža.

Planuojama, kad 2016 m. "Henkel" pardavimai sieks 20 milijardų eurų

Kompanija "Henkel" pristatė 2016 verslo planus. Tikimasi, kad 2016 metais įmonė parduos produkcijos už 20 milijardų eurų, o pusę šių pajamų bus gauta besivystančiose rinkose. Kompanijos vadovai teigė sieksią, kad kompanijos akcijų kaina 2012-2016 m. augtų 10 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

"Siekiame lyderiauti pasaulinėje rinkoje. Didinsime įmonės konkurencingumą, paprastinsime veiklos procesus, diegsime inovacijas ne tik gamybos, bet ir verslo vadybos sektoriuose. Kryptingai dirbsime, kad visų trijų mūsų veiklos sričių pelningumas augtų, ypač besivystančiose rinkose", – sakė K. Rorsted.

Jis akcentavo, jog "Henkel" išskirtinį dėmesį skirs 10 pagrindinių atstovaujamų prekių ženklų vadybai. Tikima, kad 2016 metais jie generuos 60 procentų visų "Henkel" pardavimų pajamų. Šiais metais šis skaičius siekia 46 procentus.

REKLAMA

Artimiausius ketverius metus "Henkel" daug dėmesio skirs veiklos procesų optimizavimui: sumažins nepelningų projektų apimtis ir investuos į pagrindinius tris veiklos sektorius: valymo, dezinfekavimo priemonių ir audinių minkštiklių, lipniųjų technologijų ir kosmetikos rinkas. "Žadame standartizuoti, kompiuterizuoti veiklos procesus, sumažinti išlaidas administracijai, kad galėtume vartotojams pasiūlyti priimtinesnes produkcijos kainas. Esame pasiryžę investuoti ne tik į rinkos ir mokslinius tyrimus, tačiau ir plėsti veiklą strategiškai svarbiuose regionuose", – sakė K. Rorsted.

"Henkel" ketina įsteigti septynias tyrimų bazes: Indijoje, Pietų Korėjoje, Rusijoje, Saudo Arabijoje, Pietų Afrikoje, Brazilijoje, Meksikoje, taip pat įkurti naujus administracijos centrus Vidurio ir Rytų Azijos regionuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų