REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Portalas ,,Business Insider" pristato dešimt ,,virusinių“ reklamų, kurios internetu jau apskriejo milijonus žmonių. Panašu, kad tokiems siužetams sėkmę garantuoja humoro, proto, įkvėpimo, siurprizo ir pasisekimo mišinys.

REKLAMA
REKLAMA

VW, ,,Piano Stairs" – 13 173 232 peržiūros

Prekės ženklas: VW

VW naudoja vaizdo reportažą, kad parodytų tai, ką kompanija vadina ,,Linksmumo teorija", mintis, kad žmonės pasirinks tą alternatyvą, kuri jiems sukels daugiau linksmumo. Vaizdo įraše rodoma, kaip laiptai per naktį paverčiami pianinu: kiekvienas laiptelis – atskira nata. Kampanijos rezultatas, kaip skelbia įmonė – 66 proc. daugiau lipusiųjų laiptais, nei pasinaudojusių šalimais esančiu eskalatoriumi.

REKLAMA

,Dove„, ,,Evolution“ – 16 555 343 peržiūros Prekės ženklas: ,,Dove"

,,Nenuostabu, kad mūsų grožio suvokimas yra iškreiptas„, rašoma paskutiniuose šios reklamos kadruose. Labai vidutiniškai atrodanti mergina panaudojus daugubę makiažo priemonių ir, žinoma ,,Photoshop“ studijoje paverčiama reklamos gražuole.

,,Inspired Bicycles", Danny'is MacAskillas – 20 532 410 peržiūrų

Prekės ženklas: ,,Inspired Bicycles"

Nufilmuoti vaizdo siužetą užtruko kelis mėnesius. Jame – dviratininko Danny'io MacAskillo Edinburge atliekami triukai. Jis važinėja tvorų viršumi, parduotuvių stogais, šokinėja nuo tiltų, medžių ir t.t.

REKLAMA
REKLAMA

,Google„, ,,Explore the sky in Google Earth 4.2“ – 20 904 008 peržiūros

Prekės ženklas: ,,Google"

,,Google„ supažindins jus su naujausiais amą atimančiais įrankiais. Šis vaizdo įrašas yra mokomasis filmukas, parodantis kaip naudotis programa ,,Google Earth 4.2“. Čia jūs galite ne tik stebėti pasaulį, bet ir matyti vaizdus kosmose, NASA nuotraukas, priartinti kitas galaktikas.

,Nike„, ,,Write The Future“ – 21 151 497 peržiūros

Prekės ženklas: ,,Nike"

Tipiškas ,,Nike" įkvėpimo šaltinis, kuriame nusifilmavo ir futbolo žvaigždė Ronaldo. Vaizdo įraše rodomi neįtikėtini sporto vaizdai ir jų įtaka pasauliui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

,Michelle Phan„ (IQQU), ,,Lancome Tutorial“ – 21 781 931 peržiūra

Prekės ženklas: Michelle Phan

Tai moters gidas kaip paversti kelionę lėktuvu – asmeninėmis SPA procedūromis, su makiažo triukais, blakstienų rietimu, veido kauke ir pan.

 

Prekės ženklas: ,,T-Mobile"

,,T-Mobile" tikrai pasiekė savo – kad kuo daugiau žmonių pasidalintų šiais vaizdais. Įrašas prasideda įprasta Liverpulio gatvės traukinių stoties Londone scena. Staiga per garsiakalbius pasigirsta garsi muzika ir vyriškis minios centre pradeda šokį. Po keletos minučių prie jo prisijungia kone visi stotyje esantys žmonės – nuo profesionalų iki paprastų praeivių.

REKLAMA

,,Old Spice„, ,,The Man Your Man Could Smell Like“ – 24 737 424 peržiūros

Prekės ženklas: ,,Old Spice"

Tai humoru persmelktas vaizdelis, kuriame išvaizdus vyriškis jus tikina, kad tikras vyras turi kvepėti ,,Old Spice". Įmonė sukūrė daugiau nei 150 vaizdo siužetų, kurie labai greitai išplito visame pasaulyje.

,,ZaZoo" prezervatyvai – 31 742 878 peržiūros

Prekės ženklas: ,,ZaZoo"

Iki siužeto galo, kol nepasirodys logotipas, jūs net nesuprasite, kad tai prezervatyvų reklama.

 

,,Evian„, ,,Live Young“ - 32 717 807 peržiūros

Prekės ženklas: ,,Evian" vanduo

2009-ųjų liepą vandens gamintoja ,,Evian" išleido vaizdo siužetą, kuris tapo toks populiarus, kad juo susidomėjo net televizija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų