• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Muzikos srautinio transliavimo milžinė „Spotify“ antradienį pranešė, kad kovo pabaigoje jos aktyvių vartotojų skaičius siekė prognozes viršijusius 515 mln., tačiau veiklos nuostoliai padidėjo.

Muzikos srautinio transliavimo milžinė „Spotify“ antradienį pranešė, kad kovo pabaigoje jos aktyvių vartotojų skaičius siekė prognozes viršijusius 515 mln., tačiau veiklos nuostoliai padidėjo.

REKLAMA

Švedijos bendrovė taip pat pažymėjo, kad mokamais planais besinaudojančių vartotojų skaičius išaugo iki 210 milijonų.

„Factset“ paklausti analitikai prognozavo, kad bendras aktyvių vartotojų skaičius per mėnesį vidutiniškai pasieks apie 501 mln., o už paslaugas mokančių abonentų – 207 milijonus.

„Spotify“ pranešime teigiama, kad pirmasis šių metų ketvirtis buvo „stipriausias“ nuo tada, kai bendrovė 2018 metais debiutavo biržoje, o beveik visi veiklos rodikliai „pranoko lūkesčius“.

Bendrovė taip pat pirmą ketvirtį patyrė 156 mln. eurų (172 mln. JAV dolerių) veiklos nuostolius, palyginti su 6 mln. eurų veiklos nuostoliais prieš metus.

REKLAMA
REKLAMA

Išaugę nuostoliai, bendrovės teigimu, siejami su didesniu darbuotojų skaičiumi, palyginti su praėjusiais metais, ir socialinių mokesčių pokyčiais.

REKLAMA

Sausio mėnesį, po panašių kitų technologijų pramonės milžinių žingsnių, „Spotify“ paskelbė, kad panaikins apie 600 darbo vietų iš maždaug 10 tūkstančių.

Bendrovės veiklos sąnaudas padidino ir su išeitinėmis išmokomis susiję mokesčiai.

Didėjant vartotojų skaičiui, pajamos, kurių didžiąją dalį sudaro mokantys abonentai, išaugo 14 proc. iki 3 mlrd. eurų.

Visgi jos nepateisino analitikų lūkesčių – 3,4 mlrd. eurų.

„Spotify“ tik retkarčiais paskelbdavo  apie ketvirčio pelną nuo pat įkūrimo pradžios ir reguliariai fiksavo metinius nuostolius, nepaisant didelio abonentų skaičiaus augimo ir pranašumo prieš konkurentes, tokias kaip „Apple Music“ ir „Amazon Music“.

Per visus 2022 metus ji patyrė 430 mln. eurų grynąjį nuostolį, palyginti su 34 mln. eurų nuostoliu 2021 metais.

„Spotify“ pastaraisiais metais taip pat investavo daugiau nei 1 mlrd. eurų į tinklalaidžių rengimą, tačiau analitikai sako, kad bendrovė dar neįrodė, kad investicijos duoda vaisių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų