„Nepaisant globalių ir regioninių ekonomikos iššūkių, mums pavyko užtikrinti stabilią veiklą ir toliau demonstruojame geriausius veiklos rezultatus visame „Kesko“ korporacijos verslo žemėlapyje“, – pranešime cituojamas „Senukų“ grupės prezidentas Artūras Rakauskas.
Pasak jo, šio sektoriaus rinka jau atsigavo po infliacijos sukelto šoko ir ateityje turėtų išlaikyti stabilų augimą.
Planuojama, kad artimiausiais metais daugiausia dėmesio bus skiriama investicijoms į skaitmenizaciją ir prekybos modernizavimą. Bendrovė jau įgyvendina strateginį planą, pagal kurį iki 2030 m. į dirbtinio intelekto, procesų automatizavimo įrankius, robotizaciją bei kibernetinį saugumą bus investuota 100 mln. eurų.
„Tik efektyvindami ir optimizuodami savo veiklą galime užtikrinti verslo tvarumą ir geriausias kainas bei apsipirkimo patirtį mūsų klientams“, – teigė A. Rakauskas.
2024 m. įmonė Baltijos šalyse sumokėjo 181 mln. eurų mokesčių, o iš jų beveik 131 mln. eurų – Lietuvoje. Per metus bendra sumokėtų mokesčių suma išaugo beveik 13 mln. eurų.
„Senukų“ valdomą prekybos tinklą sudaro 94 nuosavų ir franšizės pagrindu veikiančių parduotuvių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Bendrovei priklauso ir elektroninę prekybą plėtojanti „Kesko Senukai Digital“, valdanti elektronines parduotuves „Senukai.lt“, „1A.lt“, „K-Senukai.lv“, „1A.lv“, „K-Rauta.ee“ ir „1A.ee“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!