SEB atnaujino sistemą, tačiau klientai skundžiasi dėl trikdžių atnaujinta 14:45 val.

Praėjusį savaitgalį vienas didžiausių bankų Lietuvoje atnaujino savo informacines sistemas. Tačiau po atnaujinimo bent dalis klientų nebegali pasinaudoti jo paslaugomis.

Vilnietė Kotryna stebėjosi, kad prie SEB interneto banko negali prisijungti nei telefono programėle, nei per kompiuterį.

„Atnaujinti atnaujino, visur pasigyrė, tačiau dabar prie SEB sistemos negaliu prisijungti jokiu būdų. Mėginant tai padaryti rašoma, kad naršyklė nepalaiko „Smar-ID“. Nors iki sistemų atnaujinimo laisvai galėjau prisijungti abiem būdais“, – pasakojo banko klientė.

Kitas SEB klientas Tomas sakė, kad prie sistemos gali prisijungti per kompiuterį, tačiau programėle – niekaip.

„Dar pabandžiau kai kurias naujas paslaugas, atsiradusias atnaujintoje el. bankininkystė, bet mėginant tai padaryti, gavau pranešimą, kad naršyklė nepalaiko „Java“. Anksčiau jungdamasis prie banko nė karto negavau jokio panašaus pranešimo“, – sakė tv3.lt skaitytojas.

Nemažai panašių atsiliepimų galima rasti ir socialiniuose tinkluose. Vieni klientai skundžiasi negalintys prisijungti prie internetinės bankininkystės, kitiems nepavyksta pasinaudoti skirtingomis paslaugomis.

Portalui tv3.lt atsiųstame komentare SEB pripažino, kad šiandien gali pasitaikyti interneto banko ir mobiliosios programėlės veiklos sutrikimų, atsiprašome už nesklandumus:

„Šiandien, pirmą dieną po naujos SEB banko IT platformos įdiegimo, prie SEB banko interneto banko ir mobiliosios programėlės jungiasi daugiau klientų negu įprastai, todėl tam tikrais atvejais daliai klientų interneto bankas ir mobilioji programėlė gali veikti lėčiau arba su sutrikimais.

Atsiprašome klientų dėl galimų nepatogumų ir dėkojame už kantrybę. Tokiais atvejais kviečiame klientus prie interneto banko ir mobiliosios programėlės jungtis šiek tiek vėliau.“

Pirmadienį po pietų SEB informavo, kad visi trikdžiai pašalinti ir klientai jau gali naudotis visomis banko paslaugomis.

REKLAMA

Primename, kad naktį iš sekmadienio į pirmadienį SEB išplatino pranešimą žiniasklaidai, kuriame džiaugiasi, kad techninius darbus baigė anksčiau nei planavo.

„Dėkojame klientams už supratingumą ir kantrybę šį savaitgalį. Paslaugų internetu teikimą atnaujinome pirmadienio naktį – 6 valandomis anksčiau negu planuota. Kartu su IT platforma atnaujinome ir interneto banką – jo dizainą ir dalį funkcijų. 

Dėl to mūsų klientai nuo šiol turės daugiau galimybių ir daugiau patogių sprendimų, kaip savarankiškai tvarkyti finansinius reikalus internetu. Iš viso į IT platformos atnaujinimą investavome 40 mln. eurų“, – pranešime cituotas SEB banko prezidento pavaduotojas Aivaras Čičelis.

Teigiama, kad atnaujintame interneto banke klientai patys galės keisti įvairius mokėjimo kortelių nustatymus, atsiskaitymo limitus, prireikus – blokuoti kortelę, o pamiršę – pasižiūrėti jos PIN kodą.

Taip pat internetu bus galima patogiau tvarkyti kaupiamuosius indėlius, vertybinius popierius ir investicijas. Verslo klientai interneto banke galės pateikti įvairias kredito paraiškas, užsisakyti naują verslo kortelę. Kartu su kai kuriomis funkcijomis buvo atnaujintas ir interneto banko dizainas.


Rašyti komentarą...
A
Aurimas
2020-02-17 11:54:35
Pranešti apie netinkamą komentarą
Ziauria nesamone dabar padare atnaujine
Atsakyti
0

R
Rima
2020-02-17 12:08:00
Pranešti apie netinkamą komentarą
Pritariu. Šiandien vargau ir aš. Reikėjo iš sąskaitos į kortelę persivesti pinigų, reikėjo sumokėti už prekių užsakymą internetu, dar reikėjo perskaityti Sodros atsiųstą pranešimą dėl nedarbingumo,o prisijungti galima tik per el. bankininkystę.Nepavyko. Meditavau prie kompiuterio 2 val. Vis bandžiau ir tikėjausi.Deja...
Atsakyti
0

R
Rasa
2020-02-17 13:32:09
Pranešti apie netinkamą komentarą
Eilinis pinigų plovimas.
Atsakyti
-1

SKAITYTI KOMENTARUS (4)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų