Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Išteisintas korupcija-ir vęl gimsta ideja oficialiai pasipinigauti...
Monopolistai. Tos ekspertizės rekomendacija kyšiams . O kad pirmą reikia atlikti tech apžiūra o paskui registruoti tai taip jau senei yra. Tik gadina žmonės. Čia autosalonu užsakymas.
Labai atsainiai daroma ta ekspertizė, man surašė visai netinkamus duomenis nei reklamentuoja gamintojas!!!!
@Ekonomistad Kas gali man atsakyti? Automobilio dokumentuose būna įrašyti du svoriai. Paruošto ir pilno svorio duomenys. Kuris domuo reikalingas apskaičiuojant taršos mokęstį? Mano automobilio dokumentuose nebuvo variklio galios duomenų. Jiems nesant grėstų mokęstis kaip už patį galingiausią variklį. Teko važiuoti į ekspertizę. Kaip žinome jos kaina yra 70 eurų. Tačiau ekspertas įtikino, kad dar reikia nustatyti tuščio automobilio svorį. Teko iki pilnumo pripildyti baką benzinu, kurio man nereikia kadangi važiuoju dujomis. Už pasvėrimą dar atlupo 10 eurų. Pagalvojau...kur logika? Ar automobilis važiuoja tuščias? Manau kad vasiuo ja su žmogum arba su žmonėmis. Tikriausiai taršos mokęstis bus skaičiuojamas nuo pilnai pakrauto automobilio svorio. Taip, kad tokios nuotaikos pabuvus ekspertizėje.
Jo. Europos sajungoje viskas gerai buvo, vaziavo, gyveno. O lietuvoje truksta duomenu, todel susimokesit 70 eur papildomai. Nu sorry vyrai. Deju skersa ant lietuvos
@Martis statkus Uztai kad Lietuva ne Europos sajungoj,jinai Rusijos gubernija!!! Jai dar toli iki europis!
Ten tokie „ekspertai“ dirba, kad amerikietiškam subaru xv uždėjus galinį europinį bamperį su originaliu priešrūkiniu žibintu, jie bando prisikabinti, kad žibintas nesertifikuotas..
@Psichiatro asistentas Tai kaip jie gyvens?
@Psichiatro asistentas Pasakykit man durnam, kas skaičiuoja dauztus ar sudaužytų ar be variklio
isvardinkit, uz ka nereikia moketi, neskaitant oro....
@egis Dar batų dydžio ne apmokestino,, kolkas""
@tomas Bicas, daba tik pastebėjai.
Tapus nepriklausomai Lt ir prasidėjo iki šių dienų

Skaitomiausios naujienos




Į viršų