• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per 2 valandas – tuščias vilkikas: vilniečių poelgis nustebino

Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Vilniaus centre penktadienio vakarą paliktas vilkikas akimirksniu suintrigavo praeivius. Prie automobilio susibūriavę smalsuoliai netruko pastebėti – sunkvežimio durys atviros, o viduje – tūkstančiai nealkoholinio alaus buteliukų. Aplink tik praeiviai, jokių kitų žmonių, vairuotojo ar paaiškinimų, tik nebylus kvietimas atsigaivinti. 

Vilniaus centre penktadienio vakarą paliktas vilkikas akimirksniu suintrigavo praeivius. Prie automobilio susibūriavę smalsuoliai netruko pastebėti – sunkvežimio durys atviros, o viduje – tūkstančiai nealkoholinio alaus buteliukų. Aplink tik praeiviai, jokių kitų žmonių, vairuotojo ar paaiškinimų, tik nebylus kvietimas atsigaivinti. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Norėjome pasižiūrėti, kaip žmonės elgsis palikus nealkoholinių gėrimų pilną automobilį – ar išdrįs užeiti, pasiimti gėrimų, ar pasitikės, o galbūt jausis nejaukiai ir tiesiog praeis pro šalį. Pasisakome už atsakingą vartojimą, tad ši iniciatyva kartu buvo ir būdas paskatinti žmones pasimėgauti gaiviu nealkoholiniu alumi, kurio jie galėjo pasiimti nemokamai, parodyti, kad gerai praleisti laiką galima įvairiais būdais“, – apie iniciatyvą pasakoja vienas organizatorių, „Volfas Engelman“ rinkodaros vadovas Mantas Matukaitis. 

REKLAMA

Vilkiko viduje buvo beveik 2 tūkst. naujojo vasariško nealkoholinio alaus buteliukų. Vos per porą valandų visi gėrimai buvo iššluoti – žmonės greitai suprato, kad tai ne pokštas, o galimybė nemokamai atsigaivinti.

„Iniciatyva parodė, kad vilniečiai – ne tik smalsūs, bet ir gana drąsūs. Daugelis būriavosi prie vilkiko ir kartu su draugais spėliojo, kas čia vyksta, fotografavosi, buvo ir nedrįsusių žengti vidun. Žmonės naudojosi proga ir į glėbį ėmė ne po vieną ar kelis nealkoholinio alaus buteliukus, o po visą dėžę ir daugiau, kartu ragino ir kitus praeivius pasinaudoti galimybe. Kai kurie krovėsi gėrimus į savo automobilių bagažines, buvo ir netikėjusių, kad gėrimai nemokami – žmonės klausė, ar dalijami gėrimai nesugedę, ar nepalaikys jų vagimis, jei pasiims gėrimų, – pasakoja M. Matukaitis, – buvo smagu matyti, kad žmonėms ši akcija sukėlė labai daug teigiamų emocijų. Sumanymas paprastas, o rezultatas parodė, kad žmonės moka džiaugtis smulkmenomis, leisti laiką atsakingai ir smagiai.“

REKLAMA
REKLAMA

Nors ir buvo imituojama, kad vilkikas paliktas be priežiūros, viskas buvo kruopščiai suplanuota, sako bravoro rinkodaros vadovas. „Būtent toks ir buvo mūsų tikslas – sukurti įspūdį, kad tai netikėta, spontaniška situacija. Tačiau iš tiesų iniciatyvos metu netoliese budėjo apsaugos darbuotojas, situaciją stebėjo ir mūsų komanda, pasiruošusi bet kokiam scenarijui. Norėjome užtikrinti, kad viskas vyktų saugiai ir sklandžiai. Lygiai taip pat po visko pasirūpinome ir aplinkos tvarka. Mums svarbu nesukelti rūpesčių nei miestui, nei jo gyventojams.“

Straipsnį parengė: „Volfas Engelman“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų