• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Europinės vėžės geležinkelio projekto „Rail Baltica“ ruožo Kaunas–Vilnius komunikacijų planą ir poveikio aplinkai vertinimą už 2,5 mln. eurų (su PVM) rengs tarptautinės inžinerijos įmonės „Sweco Lietuva“ ir Vokietijos „DB Engineering & Consulting“.

Europinės vėžės geležinkelio projekto „Rail Baltica“ ruožo Kaunas–Vilnius komunikacijų planą ir poveikio aplinkai vertinimą už 2,5 mln. eurų (su PVM) rengs tarptautinės inžinerijos įmonės „Sweco Lietuva“ ir Vokietijos „DB Engineering & Consulting“.

REKLAMA

Pagal Susisiekimo ministerijos, „Lietuvos geležinkelių“ bei įmonių atstovų pirmadienį pasirašytą sutartį iki 2021 metų pabaigos bus parengtas naujas ruožo, kuriuo traukiniai galės važiuoti iki 249 kilometrų per valandą greičiu, planas, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“. 

Planas apims ir Vilniaus geležinkelio stoties, jos jungties su oro uostu, Vilniaus intermodalinio terminalo bei jo kelyno išvystymo, taip pat planuojamo naujo oro uosto ties Elektrėnais,  Kauno oro uosto prijungimo prie „Rail Baltica“ bei prekinių traukinių kelyno sprendinius.

Siekiant padidinti geležinkelio Kaunas–Vilnius patrauklumą keleiviams, bus įrengiamos naujos Lentvario, Vievio ir Kaišiadorių stotys bei jungtys su jomis.

REKLAMA
REKLAMA

„Lietuvos geležinkelių infrastruktūros“ generalinio direktoriaus Karolio Sankovskio teigimu, visa linija bus elektrifikuota, ja nebevažiuos dyzelinu varomi traukiniai, joje bus pastatyti nauji viadukai, įrengtos triukšmo sienelės, visa linija bus aptverta. 

REKLAMA

Ruožą numatoma pastatyti iki 2026 metų pabaigos, kelionė iš Vilniaus į Kauną truks iki 38 minučių, į Panevėžį – 37 minutes, Rygą – 1 valandą 54 minutes, Taliną – 3 valandas 38 minutes, Varšuvą – apie 3 valandas.

Šiuo metu „Rail Baltica“ statybos darbai vyksta Kauno geležinkelio mazge, o linija nuo Kauno iki Lietuvos-Latvijos sienos projektuojama, vyksta žemės paėmimo privažiavimo keliams darbai. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų