• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“, atsižvelgdama į savo klientų skundus dėl UAB „G International“ (UAB „Inscribo“ teisių perėmėjos), jų teigimu, piktnaudžiavimo padidinto tarifo paslaugų teikimu, praneša nuo gegužės 17 dienos sustabdžiusi UAB „G International“ paslaugų teikimą savo tinkle.

REKLAMA
REKLAMA

Nuo šiol „Omnitel“ tinkle nebeteikiamos jokios paslaugos trumpuoju numeriu 1319, kuris priklauso UAB „G International“ (anksčiau UAB „Inscribo“).

REKLAMA

Tokia pat praktika, pasak „Omnitel“, ateityje bus taikoma ir kitiems padidinto tarifo paslaugų teikėjams, jei tik bus pastebėta piktnaudžiavimo ar nesąžiningos veiklos požymių. Taip pat „Omnitel“ artimiausiu metu teigia pradėsianti sutarčių su visais partneriais, teikiančiais „Omnitel“ tinkle padidinto tarifo paslaugas trumpaisiais numeriais, peržiūrėjimo procesą, numatant sutartyse dar griežtesnes šių paslaugų teikimo „Omnitel“ tinkle taisykles, kad būtų apsaugotos „Omnitel“ klientų teisės.

REKLAMA
REKLAMA

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ komentaras:

„Paslaugų teikimą bendrovei „Inscribo“ nutraukėme prieš pusantro mėnesio – jie pažeidinėjo mūsų nustatytas paslaugų teikimo taisykles. Dėl panašių pažeidimų nutraukėme paslautų teikimą ir „Žalgirio Loto“ - (http://www.elektronika.lt/news/communication/22957/). Be to, taisykles paslaugas teikiantiems partneriams sugriežtinome jau prieš pusantrų metų – reikalaujame, kad vartotojams būtų aiškiai nurodoma paslaugų kaina ir apmokėjimo modelis, nustatome net šrifto, kuriuo reklamoje turi būti nurodoma paslaugų kaina, dydį, reikalaujame informuoti vartotoją apie atliktą apmokėjimą ir būdus, kaip atsisakyti paslaugos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Rezultatas – įvedus šias taisykles, skundų kiekis iš karto sumažėjo apie 50 kartų. Žinoma, praradome dalį pajamų, tačiau išsaugojome klientų pasitikėjimą“.

„Bitės Lietuva“ atstovės, Aidos Bičiūnienės, Klientų aptarnavimo ir reguliavimo direktorės, komentaras:

REKLAMA

„Sutarties nutraukimas su bendrovėmis – kraštutinė priemonė, kuri iš esmės neišsprendžia problemos. Tokias paslaugas teikiančių įmonių steigiasi nuolatos, jos gali atgimti su naujais pavadinimais ir toliau vilioti vartotojus. Tai žinodami, mes jau kuris laikas naujus tokių paslaugų tiekėjus prašome pasirašyti griežtesnes sutartis, jų laikymąsi atidžiai prižiūrime.

REKLAMA

Prieš galimą vartotojų apgaudinėjimą kovojame proaktyviai ir esame įdiegę kitus veiksmingus būdus, kaip apsaugoti vartotojus nuo galimo sukčiavimo. „Bitės“ klientai nepatenka į kelių mėnesių ar kelių šimtų litų nesuprantamos pareigos mokėti už nereikalingas paslaugas įsiskolinimo situaciją, kadangi mes vieninteliai iš operatorių turime galimybę klientui paprašius iš karto atjungti jam nereikalingą paslaugą - užtenka tik paskambinti į klientų aptarnavimo centrą. Taip pat papildomai informuojame klientus apie paslaugos užsisakymą, apie tai, kad ji pratęsiama. Ir pagaliau jei klientas iš tiesų buvo suklaidintas ir patyrė nuostolių – jam grąžiname pinigus arba kompensuojame šią sumą paslaugomis.

Lygindami praėjusių metų nusiskundimų dėl galimo apgaudinėjimo statistiką su šių metų duomenimis pastebime, jog įdiegtos prevencijos priemones veikia itin efektyviai ir tokie klientų nusiskundimai sumažėjo iki minimumo. Taip pat ir dėl bendrovės „G International“ veiklos ar teikiamų paslaugų nesame gavę nė vieno kliento skundo“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų