REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos gamintojai jau įprato prie aršios konkurencijos. Pastaruoju metu ji stiprėja tiek vietinėje, tiek ir užsienio rinkose. Todėl siekdami išlaikyti užimamas pozicijas ir plėtoti savo verslą jie nuolatos investuoja į naujoves, kurios gali padėti išsiskirti produkcijai ir taip patraukti naujų vartotojų dėmesį.

Lietuvos gamintojai jau įprato prie aršios konkurencijos. Pastaruoju metu ji stiprėja tiek vietinėje, tiek ir užsienio rinkose. Todėl siekdami išlaikyti užimamas pozicijas ir plėtoti savo verslą jie nuolatos investuoja į naujoves, kurios gali padėti išsiskirti produkcijai ir taip patraukti naujų vartotojų dėmesį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Geru pavyzdžiu galima laikyti Alytuje veikiančią įmonių grupę „Alita“. Rugpjūčio pabaigoje ji Lietuvos rinkai pristatė naują pusiau putojantį vyną „Alita Ruby“, kuris yra ypatingas ne tik dėl savo skoninių savybių, bet ir dėl pakuotės ypatumų – naujoviškų daugkartinių kamščių, kuriuos įmonė importuoja net iš Australijos.

REKLAMA

„ZORK kamščiai yra naujiena ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje. Esame vieni pirmųjų senajame žemyne ir pirmieji Lietuvoje, kurie pritaikė šį išradimą alkoholinių gėrimų pakuotėje“, – džiaugėsi bendrovės generalinis direktorius Vaidas Mickus.

Pasak jo, šis, atrodytų, paprastas patobulinimas yra ne tik praktiškas, bet ir orientuotas į saikingą alkoholio vartojimą. Kadangi atidarytą gėrimą vėl galima užkimšti, nebūtina jį išgerti visą vienu kartu.

REKLAMA
REKLAMA

„Nors patogumas ir technologinės naujovės yra svarbi dalis, tačiau gėrimų pasaulyje vis dėlto svarbiausias išlieka skonis. Todėl kurdami „Alita Ruby“ daug dėmesio skyrėme žaliavoms. Jas vežame iš Italijos. Be to, specialiai šio vyno gamybai taikėme naują technologiją, dėl kurios ne tik susiformuoja natūralūs burbuliukai, bet ir sukuriamas ypač lengvas ir gaivus skonis. Toks, koks pastaruoju metu yra vis populiaresnis visame pasaulyje“, – paaiškino V. Mickus.

Parduotuvių lentynose jau galima rasti dviejų skonių naująjį pusiau putojantį vyną. Įmonės technologų teigimu, saldusis „Alita Ruby“ pasižymi gėlių aromatu ir lengvai saldžiu skoniu, o pusiau sausas kvepia gaiviais vaisiais ir pasižymi puikiu rūgšties bei saldumo balansu burnoje. Subtilų gėrimo skonį padeda sukurti ir technologinis gamybos procesas, kuris trunka ne mažiau kaip 30 parų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įmonių grupė „ALITA“, AB

Tai itin platų alkoholinių gėrimų asortimentą gaminanti Lietuvos įmonė. Bendrovės produktų krepšelyje – aukštos kokybės natūralios fermentacijos putojantys vynuogių vynai, brendžiai, alkoholiniai kokteiliai, trauktinės, putojantys, gazuoti ir fermentuoti gėrimai, degtinės, kiti stiprieji gėrimai. Produkcija eksportuojama į Latviją, Rusiją, Estiją, Didžiąją Britaniją, Vokietiją, Lenkiją, Kiniją ir kitas šalis.

Didžiausias bendrovės akcininkas – „FR&R Invest IGA“ S.A., kuris netiesiogiai priklauso Švedijoje registruotai bendrovei „Swedbank“, AB ir valdo 84,56 proc. Įmonių grupės „ALITA“, AB akcijų. Smulkusis akcininkas Vytautas Junevičius valdo 14,48 proc. bendrovės akcijų.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų