• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos aviacijos įmonių asociacija, stebėdama besiklostančią padėtį Lietuvos aviacijos rinkoje, reiškia susirūpinimą dėl lietuviško oro vežėjo nebuvimo ir laikosi nuomonės, kad vien tik orientavimasis į užsienio šalių vežėjus negalės užtikrinti ilgalaikio ir nuolatinio šalies oro susisiekimo.

REKLAMA
REKLAMA

„Lietuvos aviacijos įmonių asociacijos, vienijančios šalies aviacijos ir turizmo sektoriaus įmones, nuomone, valstybės aviacijos situacija šiuo metu negali tenkinti nei Susisiekimo ministerijos, nei prezidentės, nei Lietuvos žmonių, nei verslo“, – teigia Lietuvos aviacijos įmonių asociacijos „Lietuvos aviacija“ valdybos pirmininkas Mindaugas Reinikis.

REKLAMA

Pasak jo, Lietuvos aviacijos industrijos įmonės susirūpinusios, kad, karštligiškai sprendžiant situaciją ir siekiant pritraukti kurį nors užsienio kapitalo vežėją, neturintį intereso didinti kitų lietuviško kapitalo įmonių užsakymų Lietuvoje, valstybė bus priversta teikti paramą, kurios Lietuvos vežėjai niekada iki šiol negavo – specialių nuolaidų oro uoste, viešinimo, reklamos lėšų ir kitokios paramos.

REKLAMA
REKLAMA

Be to, užsienio aviacijos įmonės negali užtikrinti ilgalaikių įsipareigojimų išlaikyti Lietuvai reikalingas skrydžių kryptis – užsienio aviacijos įmonės, suinteresuotos pirmiausiai pelninga veikla, negarantuoja stabilaus ir ilgalaikio susisiekimo.

„Asociacijos nariai yra susirūpinę ir dėl nacionalinio biudžeto lėšų skyrimo veiklai, kuria siekiama pritraukti užsienio vežėjus – labai svarbu, kad lėšos nebūtų „išvežamos“ iš Lietuvos. Mes suprantame ir palaikome Susisiekimo ministerijos ir oro uosto vadovų pastangas taisyti susidariusią situaciją, kuri kenkia tiek turizmo industrijai, tiek verslui, tiek pačiam Lietuvos įvaizdžiui. Todėl kviečiame atsakingas valstybines institucijas, remiančias užsienio vežėjus, kartu paskatinti ateinančius rinkos dalyvius rinktis Lietuvos aviacijos industrijos įmonių paslaugas, kad bent dalis aviacijos verslo lėšų ir mokesčių papildytų Lietuvos, o ne kitų šalių biudžetus“, – sakė Mindaugas Reinikis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujų vežėjų įpareigojimas sudaryti sutartis ilgesniam nei vienerių metų periodui su oro uostu bei privalomas skrydžių draudimas taip pat turėtų būti įtraukiami tarp reikalavimų, derantis su ateinančiais rinkos dalyviais siekiant, kad keleiviai būtų maksimaliai apsaugoti.

REKLAMA

Pasak M.Reinikio, šiuo metu daugiau nei 80 Lietuvos aviacijos ir turizmo pramonės įmonių kartu sugeneruoja apie 1,5 mlrd. litų pajamų ir įdarbina iki 5000 darbuotojų Lietuvoje. Šios įmonės nemaža dalimi gyvena iš eksporto, aptarnaudamas kitų šalių rinkas. Tai daugiau sudaro apie 2 proc. BVP.

REKLAMA

Apie asociaciją:

2010 metais įkurta Lietuvos aviacijos įmonių asociacijos „Lietuvos aviacija“ jungia 17 bendrovių, kurios yra registruotos Lietuvoje. Neseniai prie asociacijos prisijungė „Lietuvos aviacijos pramonės įmonių asociacija“ su visais savo nariais. Šis veiksmas lėmė, kad „Lietuvos aviacija“ tapo visų privačių su aviacijos verslu susijusių įmonių atstovė. Asociacijos pagrindinis tikslas koordinuoti Asociacijos narių veiklą sprendžiant Lietuvos aviacijos vystymo strategiją. Koordinuoti Asociacijos narių veiklą, sprendžiant ekonominius, techninius ir socialinius klausimus susijusius su oro uostų infrastruktūros modernizavimu ir reformomis. Skatinti, kartu su valstybinėmis institucijomis, Asociacijos narių profesinį rengimą ir kvalifikacijos kėlimą, tarpininkauti gaunant aviacijos ir oro turizmo įmonių veiklai reikalingus leidimus ir licencijas. Rengti reguliarius susitikimus su LR Seimo, Vyriausybės, Susisiekimo ministerijos atstovais, kitų valstybės įmonių ir privačių kompanijų vadovais, nuo kurių sprendimų priklauso aviacijos pramonės vystymasis, ir Asociacijai aktualius klausimus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų