REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Subaru Outback“ – automobilis, kurį iš kitų panašaus segmento modelių išskiria visų varančiųjų ratų pavara, padidinta prošvaisa ir praktiškas universalo kėbulas. Būtent „Outback“ tapo pradininku vienos populiariausių dabarties klasių – vadinamiesiems SUV ir krossoveriams. Plačiau „Subaru Outback“ charakteristikomis ir dažniausiais gedimais domėjosi TV6 laida „Autopilotas“.

„Subaru Outback“ – automobilis, kurį iš kitų panašaus segmento modelių išskiria visų varančiųjų ratų pavara, padidinta prošvaisa ir praktiškas universalo kėbulas. Būtent „Outback“ tapo pradininku vienos populiariausių dabarties klasių – vadinamiesiems SUV ir krossoveriams. Plačiau „Subaru Outback“ charakteristikomis ir dažniausiais gedimais domėjosi TV6 laida „Autopilotas“.

REKLAMA

Ketvirtoji „Outback“ karta debiutavo 2009-iais, o pagrindu šiam modeliui tapo penktosios kartos „Legacy“.

Šiuos automobilius itin pamėgo šeimos, nes su juo be problemų galima keliauti susikrovus visą mantą ne tik prie jūros, bet ir ten, kur prastas ar sunkiai pravažiuojamas kelias. 

„Važinėjant motokroso trasa, „Outback“ demonstravo puikias pravažumo savybes, nė karto net neleido pagalvoti apie tai, kad galima užklimpti ar neįvažiuoti į įkalnę. Tai ganėtinai didelį pasitikėjimo jausmą sukeliantis automobilis, nors iš esmės yra tik didesnę prošvaisą turintis universalas. Vargu ar galima surasti kitą tokiomis galimybėmis pasižymintį tokios klasės automobilį“, – teigė automobilį motokroso trasoje išbandęs žurnalistas Vytenis Kudarauskas.

REKLAMA
REKLAMA

Kuro sąnaudos ir nepatikimi dyzeliniai varikliai

Benzinu varomi „Outback“ modeliai ekonomija nepasižymi. 2,5 l darbinio tūrio varikliai su maždaug 170 AG mieste be vargo sunaudoja apie 12 l, o didesni 3,6 l varikliai ir 15 l ar daugiau. Vienintelė išeitis taupyti degalų sąnaudų atžvilgiu, sumontuoti dujų įrangą, ką dažnai ir daro tokių „Outback“ vairuotojai, arba rinktis dyzelinu varomą 2,0 l ir 150 AG turinčią versiją, bet tuomet teks bijoti dėl patikimumo.

REKLAMA

Tuo tarpu dyzeliniai „Subaru“ varikliai yra silpnoji „Outback“ vieta.

„Dyzeliniai varikliai buvo gaminami 2 l tūrio ir jie išgarsėjo, kaip labai nepatikimi: lūžtantys velenai, prasisukantys indėklai ir problemos su turbina. Su mechaninėmis pavarų dėžėmis daug problemų kelia dvimasiai smagračiai ir greitai dylantys sankabos diskeliai. Jei jaučiate, kad vibruoja sankabos pėdalas ar vibracija jaučiasi per visą automobilio kėbulą, tai signalizuoja apie smagračio gedimus“, – dažniausias problemas įvardijo „Melga“ autoserviso atstovas.

„Prieš pasirenkant „Outback“, reikia įvertinti ar tikrai išnaudosite ir naudositės šio automobilio savybėmis, nes galbūt poreikius gali patenkinti paprastas vidutinio dydžio universalas, tačiau jei tikrai reikia pravažumo, bet nenorite atsisakyti ir komforto – toks „Outback“ yra puikus pasirinkimas“, – reziumavo „Autopiloto“ žurnalistas. 

Daugiau apie „Subaru Outback“ pliusus ir minusus žiūrėkite:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų