Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kurie prekės ženklai pagerino savo reputaciją socialiniuose tinkluose pernai? O kurie jas susigadino? „Business Insider“ paprašė socialinių medijų tyrimų agentūros „Dachis Group“ ištirti, kurie prekės ženklai sulaukė daugiausia gerų vartotojų žodžių, o kurie prarado pasitikėjimą.

REKLAMA

Į „Dachis Group“ tyrimo lauką įėjo tokie tinklai kaip „YouTube“, „Facebook“, „Twitter“ ir „Renren“ bei signalai iš „wiki“ tinklų bei tinklaraščių.

Tiesa, „Business Insider“ neįtraukė pačių mylimiausių ir nemylimiausių prekių ženklų, kaip „Coca Cola“ ir „Delta Air“.

5 socialinių tinklų nugalėtojai

5. „Starbucks”

„Starbucks“ yra daugiametinis socialinių tinklų laimėtojas ir praėję metai nebuvo išimtis. Įmonės socialinių tinklų išmanymas leido pritraukti 19 mln. naujų fanų ir pasekėjų.

REKLAMA
REKLAMA

4. „Adidas“

Ši įmonė pernai sulaukė 34 mln. naujų gerbėjų. „Adidas“ gerai išnaudojo šią auditoriją ir gavo naudos iš aktyvios ir pozityvios diskusijos.

3. „JetBlue“

„JetBlue“ šiuos metus pradėjo sunkiai (piloto panikos ataka apsunkino startą), tačiau klientų pasitenkinimas ir puikios socialinių tinklų paslaugos įtemptu švenčių periodu lėmė įmonės sėkmę 2012 metais.

2. „LinkedIn“

Stiprūs finansiniai rodikliai kartu su daugybe naujų funkcijų pavertė „LinkedIn“ pernai pozityvumo magnetu.

1. „Apple“

Metų gale pasirodęs „iPhone 5” bei „iPad Minis“ įveikė kontroversijas dėl gamybos sąlygų užsienyje bei užsilikusį Steve‘o Jobso mirties poveikį. Tad „Apple“ tapo didžiausia pernai metų varomąja jėga.

5 nekenčiamiausi prekės ženklai

5. „Zynga“

„Zynga“ nesugebėjo išlaikyti greičio ir diversifikuoti savo verslo. Apie sunkius metus byloja sumažėjusios diskusijos socialiniuose tinkluose bei augantis negatyvumas dėl sustabdytos produkcijos. Šiais metais įmonei teks padirbėti.

REKLAMA
REKLAMA

4. „Fiat“

„Fiat“ nukentėjo per sulėtėjusius pasaulinius pardavimus 2012 metais. Prasti pardavimai atsispindėjo ir prastame socialiniame aktyvume.

3. „Kraft“

„Kraft“ praėjusių metų vidury nusprendė aktyviai remti genetiškai modifikuotus produktus. Šis sprendimas pavertė įmonę visiška 2012 m. socialinių tinklų nevykėle.

2. „Domino“

2011 m. entuziazmas socialiniuose tinkluose dėl „Domino“ prekės ženklo atnaujinimo stipriai išaugo. Deja, 2012 m. jie nebegalėjo pakartoti tokios sėkmės.

1. „Mitsubishi“

Naujienos „Mitsubishi“ įmonei vis prastėja. Maži pardavimai lėmė sprendimą pasitraukti iš Europos rinkos. Jeigu imtume negatyvias diskusijas socialiniuose tinkluose kaip rodiklį, „Mitstubishi“ laukia dar vieni sunkūs metai.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų