„Balsas.lt savaitėje“ - tarptautinio laikraščių tinklo „Metro International“ pranešimas apie dar vieno pasaulyje populiaraus leidinio veiklos nutraukimą Ispanijoje.
Bendrovė „Metro News S.L.“ („Metro Spain“) leido nemokamus dienraščius „Metro“ septyniuose Ispanijos miestuose. Sausio 29 dieną išėjo paskutinis leidinio numeris.
„Metro“ buvo penktas pagal dydį dienraštis Ispanijoje, turintis 1,8 milijono skaitytojų. Leidinys šioje šalyje pradėtas leisti 2001 metais, o 2004-aisiais tapo pelningas.
Padidėjus konkurencijai ir nuolat smunkant reklamos rinkai, per pastaruosius metus „Metro“ patyrė finansinių nuostolių.
Pernai intensyviai buvo ieškoma galimybių susijungti su kitais leidiniais. Bendras Ispanijos žiniasklaidos rinkos nuosmukis trukdė ieškoti alternatyvų, kurios pagerintų finansinę „Metro Spain“ veiklą.
„Metro International“ į „Metro Spain“ yra investavusi 25,5 mln. eurų.
„Metro International“ prezidento Mikaelio Jenseno teigimu, nors leidinio darbuotojai dėjo daug pastangų, buvo priimtas sprendimas uždaryti Ispanijos padalinį: „Arši konkurencija sutapo su nuspėjamu reklamos rinkos silpnėjimu, todėl esant sunkmečiui tolesnės investicijos į Ispaniją negalėtų būti pateisinamos. Mes ketiname savo pajėgas koncentruoti į augančios ekonomikos veiklas, kurios leis tikėtis ilgalaikio akcijų vertės augimo.“