Statistikos departamento duomenimis, per pirmąsias dvi 2015 metų sausio savaites, palyginti su 2014 metų gruodžio mėnesiu, iš paslaugų daugiausia pabrango vakarinis seansas kino teatre – 8,1 proc.; danties plombavimo helio plomba kaina padidėjo 4, cheminis vyriško kostiumo valymas – 2 proc.
Paskambinus odontologijos klinikai Vilniuje UAB „Meleda“ ir paklausus, ar jie padidino danties plombavimo helio plomba kainas, atsiliepusi moteris bando tikinti, kad ne. Tačiau pradėjus klausinėti, ar euro įvedimas padarė įtaką kitų paslaugų kainoms, moteris pradeda isteriškai rėkti, kad ji nieko neatsakinės ir jų įmonės kainos yra tik jų reikalas.
„Kiekvienas kainas reguliuoja, kaip jis nori“, – aiškino UAB „Meleda“ atstovė.
– Ar padidėjo naudojamų medžiagų kainos?
– Ko jūs norite manęs klausti, – aš nieko neatsakinėsiu. Kainas pas mane internete matot. Viskas!
– Klausiu, ar pabrango medžiagos?
– Aš nieko neatsakinėsiu, – isteriškai rėkia UAB „Meleda“ atstovė ir galiausiai padeda ragelį.
Tokia reakcija ganėtinai keista, tačiau patikrinus, ar įmonė „Meleda“ pasirašė Geros verslo praktikos, įvedant eurą, memorandumą, – paaiškėja, kad sąraše jos nėra.
Prisijungę prie memorandumo
O štai paskambinus UAB Šv. Kristoforo odontologijos klinikai Vilniuje kalbama visai kitaip ir klausimai darbuotojų negąsdina.
„Mes esame pasirašę Geros verslo praktikos, įvedant eurą, memorandumą, todėl kainų tikrai nedidinome. Visos kainos sąžiningai perskaičuotos pagal fiksuotą kursą, tad kol kas euro įvedimas mums jokios įtakos nepadarė“, – sako Šv. Kristoforo odontologijos klinikos darbuotoja Natalija.
Taigi, akivaizdžiai matyti, kad verslininkai, pasirašę memorandumą, yra sąžiningos kainų politikos atstovai, todėl klientai naudodamiesi paslaugomis turėtų pasidomėti, ar jų paslaugų teikėjas yra memorandumo sąraše. Sąrašą galite rasti čia.