• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš beveik pusantrų metų prekybos tinklas „Maxima“ pradėjo lojalumo kortelių atnaujinimo procesą. Senos kortelės nustos galioti po 3 mėnesių, o beveik nemokamai jas dar galima pasikeisti iki šių metų pabaigos.

Prieš beveik pusantrų metų prekybos tinklas „Maxima“ pradėjo lojalumo kortelių atnaujinimo procesą. Senos kortelės nustos galioti po 3 mėnesių, o beveik nemokamai jas dar galima pasikeisti iki šių metų pabaigos.

REKLAMA

Rugsėjo mėnesį bendrovė paskelbė atnaujinanti lojalumo programos „Ačiū“ korteles ir senąsias keičianti naujomis bekontaktėmis. Ši naujiena buvo aktuali kone pusei Lietuvos gyventojų, nes  plastikinių kortelių šalyje yra išduota jau 1,9 mln., rašoma pranešime žiniasklaidai.

Senosios kortelės galios iki kitų metų vasario 28 d., tačiau naują už 1 ct galima įsigyti tik iki šių metų pabaigos.

„Nuolat ieškome būdų būti inovatyvesniems ir užtikrinti kuo sklandesnę patirtį lankytojams. Tad sprendimas korteles keisti į patogesnes, greitesnes ir mums stilistiškai artimesnes buvo logiškas žingsnis“, – pranešime cituojamas „Maxima LT“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas Tomas Rupšys.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, vienas iš uždavinių buvo ne tik pakeisti korteles bekontaktėmis, bet ir žengti dar vieną svarbų žingsnį didesnio tvarumo link – visiškai atsisakyti popierinių lojalumo programos narių anketų.

REKLAMA

„Statistika rodo, kad mūsų lojalumo programa – populiariausia Lietuvoje, ir susidomėjimas ja neslūgsta. Nuolat stebime augantį tiek plastikinių, tiek virtualių kortelių vartotojų skaičių, tad mums buvo svarbu jų išdavimo procesą paversti kuo draugiškesniu tiek klientui, tiek aplinkai“,  – sako T. Rupšys.

Nuo rugsėjo „Maxima“ parduotuvėse jau išnyko popierinės lojalumo programos anketos, ir pirkėjams apie save tereikia pateikti minimalų kiekį duomenų.

REKLAMA
REKLAMA

Dabar pasikeisti senąją ar gauti naują kortelę pakanka kasoje pasakyti savo gimimo datą ir telefono numerį.

„Visų pirma, tai yra gerokai patogiau klientams, kuriems nebereikės gaišti laiko popierių pildymui. Tai paspartino ir pirkėjų aptarnavimo procesą, kadangi dabar kasininkas-pardavėjas kortelės išdavimui dažniausiai neužtrunka nė minutės. Tai padeda mums ir kaip verslui siekti tikslo, kad viena „Ačiū“ kortelė priklausytų vienam klientui – tuomet jam būtų galima pateikti tikslingesnius ir aktualesnius asmeninius pasiūlymus“, – vardija T. Rupšys. Per pirmus du mėnesius korteles pasikeitė daugiau nei 750 tūkst. pirkėjų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kokią riziką mes patys buvome numatę – kad klientai nenoriai keisis korteles, o susidomėjimas bus nuosaikus. Įdėjom daug pastangų, kad kruopščiai apgalvotume galimus nesklandumus, ir jau pirmosiomis starto savaitėmis pamatėme, kad pastangos pasiteisino su kaupu. Džiugina ne tik kortelių keitimosi skaičiai, bet ir pozityvūs komentarai – klientai vertina, kad visas procesas yra greitas, patogus ir aiškus“, – sako T. Rupšys.

REKLAMA

Pasak jo, bet kuriam ilgą laiką trunkančiam projektui iššūkiu gali tapti komandos motyvacijos atoslūgiai. Kolegos dalijosi, kad jiems sunkiais momentais padėdavo vienas kito palaikymu pasižymintis mikroklimatas ir aiški orientacija į tikslą. 

„Esame didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje, ir kolektyvo komandiškumas padeda įmonei augti bei siekti sėkmės. Kita vertus, pas mus ypač stipri kiekvieno žmogaus įgalinimo kultūra. Savo vidinei kultūrai esame suteikę SAP akronimą, kuris reiškia „suvokimą“, „atsakomybę“ ir „pasitikėjimą savimi“.

Skatinimas drąsiai diskutuoti, turėti savo nuomonę ir imtis atsakomybės ne tik savo srityje padeda išlaikyti talentus, kuriems ir sudėtingi projektai yra įveikiami“, – įsitikinęs T. Rupšys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų