Vakar emarketer.com paskelbtas JAV smulkiojo verslo tyrimas mėgina patvirtinti vis dažniau girdimas abejones dėl socialinių medijų poveikio finansiniams įmonių rezultatams. Straipsnyje minima, kad net 53 proc. iš smulkiojo verslo savininkų yra sukūrę profilius socialiniuose tinkluose. Deja, tik 22 proc. jų mano, jog tai pasiteisinanti rinkodaros taktika.
Kaip pateikta paveikslėlyje aukščiau, tik 12 proc. apklaustųjų teigė, kad socialiniai tinklai padeda jų verslui pritraukti naujų užsakymų. Gali būti kelios priežastys. Viena, socialiniai tinklai iš tiesų neveikia. Antra (mano nuomone, teisingesnė), įmonės nemoka pasinaudoti socialinių tinklų teikiamomis galimybėmis. Yra tikrai daugybė įmonių, kurios atidarė savo Facebook ir Twitter account’us, bet viskas tuo ir pasibaigė. Šiek tiek pačiulbėjo, šiek tiek įmetė reklaminės medžiagos į korporatyvinį įmonės puslapį Facebook ir tuo viskas pasibaigė. Taip ir susidaro 53 proc. atvesti „mados“.