Pasak Nielsen atlikto tyrimo, pasaulinės reklamos rinkos pajamos per šių metų pirmą pusmetį smuko 6,8% palyginus su 2008 m. pirmu pusmečiu. Palyginus pirmą 2009 ketvirtį su pirmu ketvirčiu prieš metus, jos nukrito 7,9%, palyginus 2009 antrą ketvirtį su 2008 antru, krito 5,8%. Išlaidos reklamai augo tik Azijos šalyse.
Išlaidų reklamai pokytis pagal sektorius:
Interneto reklamos apimčių šis Nielsen tyrimas nematavo. Tačiau Nielsen šiemet anksčiau paskelbta atskira analizė rodė, jog išlaidos interneto reklamai pirmą šių metų ketvirtį buvo 11% didesnės negu prieš metus, o išlaidos reklamai socialiniuose tinkluose per metus paaugo 119%. Povilas rašė, jog Didžiojoje Britanijoje išlaidos interneto reklamai viršijo išlaidas reklamai televizijoje. Taigi nors bendros reklamos rinkos tendencijos tikrai nedžiugina, internetas laikosi gana stabiliai. Tikiuosi, Lietuva čia nebus išimtis.