Lietuvos drabužių prekybos bendrovės tvirtina nesibaiminančios konkurencijos su į šalį žengiančia bendrove "Marks&Spencer" (M&S), kuri šį trečiadienį atidarys pirmąją parduotuvę Vilniuje.
"Tai yra didelė Anglijos kompanija, stambi drabužių verslo dalyvė, tačiau nemanome, kad jai labai seksis - visų pirma, geriausi M&S laikai yra jau praėję, ir bendrovė turėjo gana daug sunkumų", - dienraščiui "Verslo žinios" sakė "Aprangos" generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.
Be to, pasak jo, pagrindiniai M&S vartotojai yra vyresnio amžiaus žmonės, kurie nesudaro pagrindinės pirkėjų masės Lietuvoje. Gerais rezultatais užsienio rinkose Didžiosios Britanijos įmonė pasigirti taip pat negali.
"Lėvens" rinkodaros specialistas Rimantas Vencevičius pripažįsta, kad kiekvienas naujas atėjęs prekės ženklas šiek tiek pirkėjų gali atimti, tačiau, anot jo, M&S nėra tas traukos centras, kuris gali būti populiarus mūsų šalyje.
M&S Lietuvoje dirbs pagal frančizės sutartį su Čekijos įmone "Corns", kuri į 1,6 tūkst. kvadratinių metrų ploto parduotuvę Vilniuje investavo 3,45 mln. litų.
Didžiosios Britanijos įmonė ne vienus metus analizavo Baltijos šalių rinkas siekdama įvertinti plėtros galimybes. Pernai rudenį kompanija įsteigė padalinį Rygoje, šiemet taip pat planuoja žengti ir į Estijos rinką.