„Parodos palaipsniui plečiasi. Vienos parodos išnyksta, kitos atsiranda, bet bendras renginių skaičius per visą Lietuvą didėja“ – „Žinių radijo“ laidoje „Verslo ritmu“ sakė E. Piskunovas.
Jo nuomone, nors ir daugelį metų šnekama, kad komercinės parodos esą apmiršta ir jos nebereikalingos, tačiau Vokietijos – komercinių parodų vėliavnešės – pavyzdys rodo, kad tokios parodos anaiptol nemažėja. „Jos puikiai gyvuoja ir kuo toliau, tuo labiau darosi globalios. Jos tampa kaip suvažiavimas iš viso pasaulio ir susitikimų vieta. Paroda kaip rinkodaros priemonė niekur nedings ir nesitrauks, ji tikrai bus reikalinga. Aišku, negalime lygintis su Vokietijos mastais, bet Lietuvos mastais turime šiek tiek augti.“
Pasak jo, populiariausios išlieka statybos, moterų prekėms skirtos, automobilių ir maisto parodos. E. Piskunovo teigimu, parodos sėkmė priklauso nuo to, ar įmonė yra inovatyvi. „Paroda – toks rinkos instrumentas, kai įmonė turi, ką parodyti. Jei ji rodo tokią prekę ar produktą, kuris jau rinkoje gyvuoja 20 metų ir visi apie jį jau žino, tai, aišku didelio susidomėjimo tas produktas ir nesulauks. Jeigu įmonė turi naujovių, jeigu į rinką įvedami produktai, tai parodose pats geriausias būdas pristatyti dėl to, kad įmonės atstovai betarpiškai bendrauja su vartotojais, gali parodyti visus prekės privalumus, duoti žmonėms prekę pačiupinėti“, – kalbėjo E. Piskunovas.
Jo teigimu, dalyvavimas parodose yra santykinai nebrangi reklamos priemonė. „Paimkime trijų – keturių dienų dalyvavimą parodoje Lietuvoje – tai iš esmės kainuoja tiek pat kaip vienas skelbimas nacionaliniame dienraštyje.“