Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Jeigu pabandytų įvesti tokią tvarką - bylinėčiausi. Iki Strasbūro Žmogaus teisių teismo eičiau. Kas čia per nesąmonės...
Pacanai laksto ir paziurekit kiek avariju sukelia. O kiek dar ju girtu pagauna. Vyresni vairuotojai kaip tik domisi ivairiais KET pakeitimais. Jei koks kaimo japas gal tik nesidomi nieko nei jaunas, nei senas.
Reiškia automobilį vairuoti jau nuo 70 metu pavojus visuomenei, bet kai nukvakeliai nuo 70 iki 80 metu vairuoja valstybė tai viskas gerai. Kodėl nuo 65 metu nėra tikrinama psichinę sveikatą einantiems užimti aukštų pareigų?
@Kažkas nelogiško
psichine sveikata visu pirma reikia tikrinti tavo amziaus ir ypac tau ,
@Viktoras
Man 60 metu ir vairuotojų be avarijų, taip kad tikrintis tau reikia.
@Kažkas nelogiško
Va, kad ir nuo šonkaulienės galima būtų pradėti patikrinimą.
Pirma turėtų mentai perlaikyti egzaminus. Keliuose, kur greitis 90, velkasi ant 70, ypač ten, kur lenkti draudžiama. Apie jų išsipisinėjimą rajonų centruose ir gyvenvietėse aš iš viso tyliu- ten jų didžiausias greitis 30km/val.
@Aha
jei kelyje budi,prižiūri tvarką,nėra jiems ko lakstyti gatvėm max greičiu.O jei policija važiuoja mažesniu greičiu nei leista,kas tau neleidžia jo lenkti,bijai?
"Vyresni vairuotojai turi sukaupę galbūt didesnę patirtį, tačiau ar jos tikrai pakanka saugiai dalyvauti eisme?"
Kažkodėl 18-iui patirties pakanka
Kažkodėl 18-iui patirties pakanka
Taip, žinoma, darykite viską ką tik galite, kad apsunkintumėte žmonių gyvenimą.Kiekvienos naujos valdžios išskirtinis bruožas padaryti ką nors tokio, kas apsunkintų, o ne retai ir "sušiktų" žmonių gyvenimus.
@Algis
Ką padarysi ,jei jau tai tapo tradicija Lietuvoje.
Tą dalyką siūlo vairavimo mokyklų atstovas Pakenas,kuriam tai atneštų gražaus pelno
Tai,kad dėl tos avarijos labiau kaltas BMW vairuotojas,nei dėl ypač prasto kelių žymėjimo ne į tą eismo juostą įsukęs senukas.Jis gi lygiai taip pat būtų ir į dėl gedimo kelyje sustojusią auto ant visų 150km/h su savo BMW įskridęs.Vairuojant reikia būti atidžiam, žiūrėti i kelią,o ne i fifos nagus.
Šiais metais keliuose žuvo gana nemažai motociklininkų, kurių didžioji dalis ir buvo įvykių kaltininkais. Lyginant su autoįvykiais, kuriuos sukėlė garbaus amžiaus senjorai, pastarųjų gerokai mažiau, nei įvykių, kuriuose kaltininkai buvo motociklininkai. Visgi, niekam dar nekilo mintis pasiūlyti perlaikyti vairavimo egzaminus motociklininkams , nors dažniausiai jais važinėja jauno arba vidutinio amžiaus žmonės.
Kada bus baudžiami plentų mažyliai . Kelio sąlygos geros , leidžiamas greitis 90 o jie kieravoja 60 - 70 ir kaip paklausi kodėl jis taip važiuoja , pasako , kad jam nėra kur skubėti ir įsivaizduoja kad jis vienas kelyje , na čia ir prasideda Lenkimai , nervai ir problemos .

„Klausimas yra atviras“: pasiekus tokį amžių vairuotojo teises reikėtų laikyti iš naujo?